pis, lort, møg, røv....hader skrigende unger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

Loggidut

Klokken er nu 03.28, og siden tif blev hentet i dp har hun bare skreget i intervaller...hun holdte sig vågen indtil klokken 23, og har nu skreget hver anden time siden...i en halv time af gangen...

jeg er helt og aldeles færdig, træt og kan sgu snart ikke mere...jeg er helt sikker på at både mand og børn er vågnet samtlige gange, for hun skriger så det skærer sig ind i mine ører...sådan en virkelig høj og gennemtrængende skrigen...ark, jeg bliver dælme sindsyg!

jeg overgiver mig sgu ikke og ligger mig på det lorte kolde gulv en nat mere...øv, hvor er jeg bare negativ...øv...

varm luft...ja det er hvad det er...bare varm luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Åhhh ja sådan en små 14 dage har vi lige haft her hjemme men i nat har han sovet igennem.

Her var det tænder der gjorde det og så lige en omgang feber oveni så var han ikke mange potter pis værd.

Jeg er også helt færdig. Min krop skriger på hvile og der er sku ikke meget hjælp i manden som så er blevet syg nu. Og han har det jo meget værre end alle andre. Du kender det sikkert.

Så tror du måske ikke hun er ved at få lidt flere tænder?

Krams Joan som virkelig føler med dig

Anmeld

28. oktober 2008

Loggidut

jo jeg har tænderne under mistanke...men det var så modbydeligt i nat...for først hylede hun, og når så hun så mig skreg hun først rigtigt skingert...så der er nu nok også noget magtkamp med i det!

det endte faktisk med at jeg gik ind når hun hylede, tilbød hende at komme op at sidde hos mig, tilbød hende vand og sut, men alt blev bare kylet væk, og så startede de der voldsomme skrigeture, så satte jeg hende i sengen, sagde jeg kom tilbage når hun var færdig med at skabe sig (for det var hysteri) og gik ud, og lukkede døren til...så skreg lige lidt, holdte mund, og jeg gik ind, så fortsatte balladen med at skrige voldsomt efter mig mens hun slog og sparkede...

til sidst lå hun sig...jeg er altså baldret, og kunne næsten ikke stå op her til morgen.

håber sgu et frisk bad kan tage toppen af trætheden.

Anmeld

28. oktober 2008

Rasmine

ØV!
Kan det være ørerne?

Anmeld

28. oktober 2008

Tikki

åh det er bare for hårdt - puha - jeg kan kun sige, jeg har prøvet det selv. Iza kan i perioder gøre det samme med mig...ikke med far, kun mig. Her er det i forbindelse med hvis vi har været meget på besøg hos andre i en periode eller hvis hun er ved at få tænder eller andre forstyrrelser i hendes dagligdag...så kommer den i mere eller mindre grad...........men jeg kan desværre ikke rigtig sige hvad man kan gøre - her er det så far, der tager hende, når hun er sådan....også selvom han skal op på job for han kan skabe ro meget hurtigere end jeg, når hun er det humør.

Anmeld

29. oktober 2008

birgittemarie

Åååååååååååh, jeg kender det. Sådan er NM også for tiden. Heldigvis ikke om natten, når hun endelig er faldet i søvn, men hele dagen og aftenen...
Det er til at blive afsindig af. Og har I lagt mærke til, at deres skrig bliver højere og højere? Sådan lidt ala tigerspring udvikler de sig her i intervaller, så hvert eneste udviklingshop starter med, at aben lægger endnu en decibel på sit i forvejen veludviklede lyd-organ, når man lige havde vendet (vænnet? Nej vel?) sine ører til det seneste skrig.
GOD...
Føler med dig og håber, hun - og du - har sovet bedre i nat.

Anmeld

29. oktober 2008

Astrid P

birgittemarie skriver:

Åååååååååååh, jeg kender det. Sådan er NM også for tiden. Heldigvis ikke om natten, når hun endelig er faldet i søvn, men hele dagen og aftenen...
Det er til at blive afsindig af. Og har I lagt mærke til, at deres skrig bliver højere og højere? Sådan lidt ala tigerspring udvikler de sig her i intervaller, så hvert eneste udviklingshop starter med, at aben lægger endnu en decibel på sit i forvejen veludviklede lyd-organ, når man lige havde vendet (vænnet? Nej vel?) sine ører til det seneste skrig.
GOD...
Føler med dig og håber, hun - og du - har sovet bedre i nat.

Vænnet - Jo jo... Det hedder det!

Anmeld

29. oktober 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Vænnet - Jo jo... Det hedder det!

Ah fru lærer... De er sandelig så korrekt

Nå, men hvis ikke du havde skrevet det, så havde jeg nok... Vænnet

Men for lige at komme tilbage til problemet: skrigende unger.
Så er det jo også spdan det foregår hre, og har gjort on and off i et par måneder nu!!

Jeg har fået en henvisning til en børnelæge for at få tjekket lillelorten i hoved og røv.
Men nu hvor jeg læser at mange af I andre også har natteterrorister, bliver jeg jo helt i tvivl om det er tigerpis, eller om der er virkelig er noget galt ham?

Afslutningsvis så kommer der lige et kæmpe til stakkel Loggi der startede tråden, og til alle I andre der også får spoleret nattesøvnen. Lad os håbe at vi snart får lov til at prøve en hel nats søvn..

MARIE

Anmeld

29. oktober 2008

Loggidut

i er sgu så søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.