okay jeg føler mig som en dårlig mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Lene76

i formiddags da nogle af mine dpbørn sov ville jeg lige bage boller (som jeg plejer til eftermiddagsmaden) Viktor var eneste vågne barn og han hyggede sig med at tømme skabet med plastikbøtter.

da bollerne var færdige slukkede jeg for ovnen og sat bollerne på en rist uden for rækkevide..... MEN viktor har på en el anden måde haft fat i oget med hans højre hånd så den er bare 1 stor vabel inde i hånden......
men det værste er jeg har ik set det???? el hørt ham brokke sig over noget...... meget mærkeligt jeg opdagede det helt tilfældig efter han havde sovet, fordi han lå og vinkede til mig nede i barnevognen...... hmmmm føler man sig så som en dårlig mor........... ja jeg gør

men han er nu glad alligevel så det hjælper lidt, på skyldfølelsen, plus nu har jeg hentet min låge så døren til køkkenet er spærret.... pyh det ku være gået grulig galt.

må hellere gå i seng så dagen imorgen kan blive bedre......godnat tøser

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

linemus

Nåh, kram til dig Lene. Det kan jo ikke have gjort helt ondt, når han ikke har råbt op, så han klare det nok 76.gif Men man bliver da forskrækket.

Knus Line - sov godt.

Anmeld

27. oktober 2008

Astrid P

Uhh stakkels Viktor... Han er sgu en sej unge, jeg tror jeg var stukket i et ordentligt hyl hvis jeg havde brændt mig på den måde!

Håber hans hånd ikke er alt for øm i morgen.

Anmeld

28. oktober 2008

Tynen

Øv, Lene!
Sikke noget.

Men han er sgu sej siden han slet ikke har brokket sig.

Håber hånden er bedre idag.

Anmeld

28. oktober 2008

Loggidut

aj da! hvordan har han det så nu?

Christian brændte sig engang på en kogeplade, men det opdagede jeg skam med det samme...det gik ikke stille af sig!

han må sgu godt nok være stærk den bette knægt, siden han intet har sagt.

og dårlig mor...niks, de der ting sker bare af og til, og man kan ikke altid holde for det!

Anmeld

29. oktober 2008

Lene76

havde ham med til læge i går, for jeg sku alligevel selv derud og ha reg. en arb.ulykke.... hmmm falde ned af en trappe, heldigvis uden ungerne men av av alligevel.

lægen kiggede på viktors hånd og sagde det ska nok blive godt igen, jeg sku bare ringe hvis der gik infektion i det efter der var gået hul på vablerne.... og ja han er sej ligesom sin mor me jeg havde nok skreget op hvis det var mig der brænde mig.

han både leger og spiser med hånden så ondt der tror jeg ik det gør

Anmeld

29. oktober 2008

Kaufie

Vildt nok at han ikke sagde noget da det skete......

Godt han ikke har ondt det bette pus - men hvad med dig selv - hvor skadet blev du lige af at falde ned af trappen??

Anmeld

29. oktober 2008

Lene76

Kaufie skriver:

Vildt nok at han ikke sagde noget da det skete......

Godt han ikke har ondt det bette pus - men hvad med dig selv - hvor skadet blev du lige af at falde ned af trappen??

altså hovedet ku ik ta mere skade........

ej jeg slog hele højre side hvisket resulteret i at begge min knæ er ømme og hævede og min ryg er øm..... nårmalt vil lægen ik se en hvis der ik er noget der virker unormalt efter sådan en tur men da jeg for 5½ år siden hr haft en brud på ryggen så skulle jeg tjekkes fordi ryggen osse er øm. men tror nu ryggen er ligeså meget fordi jeg passer de 4 små

men tak fordi du tænkte på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.