skræmt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Barbamama

Uha kan sgu godt forstå det er skræmmende!!! Jeg ville heller ikke vide hvordan jeg selv ville reagere i den situation! Men altså ønsker han kontakt med demkan det måske være berigende for dem i den lange ende. Det er jo slet heller ikke sikkert han gør noget selvom hans far snakker med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Uha da da.... Ja jeg er jo nok den der forstår dig bedst....

Så kan godt forstå det er mega skræmmende

Hvordan er det nu det er, var det K der fortalte farfar om bøtterne i tidernes morgen???

nej det var mig. jeg sendte ham et brev, og det gjorde jeg for at bede ham om at prøve at få k til at reagere på statsamtets henvendelser.

det var så ham selv der sagde at han gerne ville følge pigernes opvækst.

han sagde i øvrigt i går at vi altid var velkomne hos ham (i jylland). det begynder pludselig at virke meget familieagtigt...

Anmeld

19. april 2011

Milka

michella80 skriver:

Uha kan sgu godt forstå det er skræmmende!!! Jeg ville heller ikke vide hvordan jeg selv ville reagere i den situation! Men altså ønsker han kontakt med demkan det måske være berigende for dem i den lange ende. Det er jo slet heller ikke sikkert han gør noget selvom hans far snakker med ham

nej, der er ikke noget der er sikkert. personligt tror jeg ikke selv på at han pludselig kommer og vil være med. men jeg har vel et lille håb, for som jeg skrev, så under jeg pigerne deres far! 

jeg har simpelthen tænkt så meget på ham i dag, mere end jeg har gjort længe. fjollede dagdrømme om en glad familie med far, mor og (flere) børn. fuldkommen vanvittigt.

Anmeld

19. april 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

nej det var mig. jeg sendte ham et brev, og det gjorde jeg for at bede ham om at prøve at få k til at reagere på statsamtets henvendelser.

det var så ham selv der sagde at han gerne ville følge pigernes opvækst.

han sagde i øvrigt i går at vi altid var velkomne hos ham (i jylland). det begynder pludselig at virke meget familieagtigt...

Hvor skønt, jeg ved jo han altså farfar, boer lige rundt om hjørnet herfra... Og husk nu at I altid er velkommen til at overnatte hos os....

Anmeld

19. april 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Hvor skønt, jeg ved jo han altså farfar, boer lige rundt om hjørnet herfra... Og husk nu at I altid er velkommen til at overnatte hos os....

det gør han ikke mere. han er pensioneret nu og bor i omegnen af esbjerg. men tak

hvaså, holder i sommerferie i år? skulle vi prøve at se om vi kunne finde ud af noget? 

Anmeld

19. april 2011

Barbamama

Milka skriver:

nej, der er ikke noget der er sikkert. personligt tror jeg ikke selv på at han pludselig kommer og vil være med. men jeg har vel et lille håb, for som jeg skrev, så under jeg pigerne deres far! 

jeg har simpelthen tænkt så meget på ham i dag, mere end jeg har gjort længe. fjollede dagdrømme om en glad familie med far, mor og (flere) børn. fuldkommen vanvittigt.

Åha.... Jeg vidste ikke du stadig havde følelser for manden. Det komplicerer jo lige tingene lidt.... Men ja det vil da være dejligt hvis han kunne være i deres liv. Men ja det ville da være lidt vildt hvis han lige pludselig gerne ville se dem!

Anmeld

19. april 2011

Milka

michella80 skriver:

Åha.... Jeg vidste ikke du stadig havde følelser for manden. Det komplicerer jo lige tingene lidt.... Men ja det vil da være dejligt hvis han kunne være i deres liv. Men ja det ville da være lidt vildt hvis han lige pludselig gerne ville se dem!

det har jeg faktisk ikke. men jeg elsker hans børn.

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

Milka skriver:

Anmeld

19. april 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det gør han ikke mere. han er pensioneret nu og bor i omegnen af esbjerg. men tak

hvaså, holder i sommerferie i år? skulle vi prøve at se om vi kunne finde ud af noget? 

Altså vi holder ferie, som sidste år... (i Mine forældres slaffen-hus) og der er i meget velkommen :)

Økonomisk, hvis jeg ikke finder et job inden sommeren, har jeg ikke til at tage ud, som så... Hvis du forstår.

Anmeld

19. april 2011

Barbamama

Milka skriver:

Nå okay. He he... Det lød bare lige sådan eftersom du skrev om familie og flere børn. He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.