Hvad sker der lige med mig!? (advarsel: juleindlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Ny mor

I dag har jeg købt gavemærker, kalenderlys og engle til at klippe ud - og det er kun oktober :-OOOOOOOO
Birgitte (som ellers plejer at være sur på butikkerne over al deres julehalløj 100 år før jul....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Joan ( Smallie )

He he jeg har dog ikke købt nogen jule ting endnu. Men jeg er da snart færdig med julegaver.

Men man kan hurtig nok bruge nogen penge på jule pjat.

Joan

Anmeld

27. oktober 2008

Ny mor

Joan ( Smallie ) skriver:

He he jeg har dog ikke købt nogen jule ting endnu. Men jeg er da snart færdig med julegaver.

Men man kan hurtig nok bruge nogen penge på jule pjat.

Joan

Nå, ja, drengenes julegaver købte jeg allerede i september!!!!!! ha, ha, så nu mangler jeg kun alle de "kedelige" voksengaver......
Birgitte

Anmeld

27. oktober 2008

Kaufie

Jeg tror også jeg bliver mere julet i år end sidste år - og endnu mere end året før -- mon det har noget med de små at gøre??

Anmeld

27. oktober 2008

bette

eeeeeeeeelsker julen mere end noget andet.. eelsker den dejlig hygge og alt det pynt ud over det hele.. skal holde julekrig med naboen igen iår.. hehe det er sååå sjovt (glæder om at pynte så meget op som muligt ude i opgangen og så have den største julesok.. hehe)

juletiden det er lige mig.. :-) bliver forvandlet til sådan en lille husmor der bager småkager og laver juledekorationer.. ihhh

Anmeld

27. oktober 2008

Nadi

Jeg var også parat til at gå amok i bilka, de har lige fået deres julepynt ud foran. Og jeg kunne have købt hele butikken hvis det skulle være. Men jeg kan godt lide det simpelt og enkelt når det gælder julepynt. Vil ikke føle at det vælter ned i hovedet af mig, og så er det nemt at komme omkring mht rengøringen.
Men jeg er også igang med at skabe kalender og advents dekoer i hovedet. I år vil jeg nemlig gerne lave sådan nogle med noget grønt, det plejer bare at være et fad med julekugler og bånd og så lys.

Anmeld

27. oktober 2008

linemus

Jeg gider slet ikke julen i år, men det er nok fordi jeg føler mig så presset af studiet, så jeg kan slet ikke leve op til mine egne forventninger om at julehygge med familien, så jeg ville ønske den bare sprang over i år og så kom dobbelt tilbage næste år.

Men jeg kan sagtens forstå dig, for det kunne sagtens være mig det der de andre år.

Vi har faktisk fået flere julegaver allerede, så det ender nok med, vi sidder og keder os juleaften. Men så er der jo bare mere tid til at spise konfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.