Kjole-hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

Jamen så må du ind i en HM og "prøv den!"

Tror du de har den i butikkerne også? Troede egentlig kun de havde den på nettet... men ja det bliver jeg næsten nødt til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

otlitrom

sarahb skriver:

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/P roductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&ca talogId=33057&storeId=12556&productId=2397 174&langId=-1&sort_field=Relevance&cat egoryId=208523&parent_categoryId=203984&pa geSize=200

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/P roductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&ca talogId=33057&storeId=12556&productId=2309 407&langId=-1&sort_field=Relevance&cat egoryId=208523&parent_categoryId=203984&pa geSize=200

De her to er Super fine synes jeg

KÆFT! den første er smuk! Det er bare liiiiige sådan en jeg går og drømmer om! Jeg tror måske der vil være plads til maven OG at jeg ville kunne bruge den bagefter.. Eller ser jeg forkert?

Jeg er forelsket! Mon den kan købes i DK?

Tina, du smal nok finde en smuuuk kjole, der er kyndige vejledere herinde.. Bare ikke lige mig

Anmeld

19. april 2011

sarahb

kitty skriver:

KÆFT! den første er smuk! Det er bare liiiiige sådan en jeg går og drømmer om! Jeg tror måske der vil være plads til maven OG at jeg ville kunne bruge den bagefter.. Eller ser jeg forkert?

Jeg er forelsket! Mon den kan købes i DK?

Tina, du smal nok finde en smuuuk kjole, der er kyndige vejledere herinde.. Bare ikke lige mig

den er sååååååååååååå vidunderlig og kan bruges før og efter-sagtens...
har en ligende og den brugte jeg før under og efter.

ja mon ikk der er jo topshop i kbh i hvert tilfælde

Anmeld

19. april 2011

otlitrom

sarahb skriver:

den er sååååååååååååå vidunderlig og kan bruges før og efter-sagtens...
har en ligende og den brugte jeg før under og efter.

ja mon ikk der er jo topshop i kbh i hvert tilfælde

Topshop i Vejle er desværre lukket. Jeg var der ellers ofte

Jeg googler.. Jeg bliver jo både færdigudd., skal til fødselsdag OG har brug for at føle mig pæn i sommeren, trods mave, såååå.. Jeg synes godt jeg må

Anmeld

19. april 2011

sarahb

kitty skriver:

Topshop i Vejle er desværre lukket. Jeg var der ellers ofte

Jeg googler.. Jeg bliver jo både færdigudd., skal til fødselsdag OG har brug for at føle mig pæn i sommeren, trods mave, såååå.. Jeg synes godt jeg må

det MÅ du helt bestemt

Anmeld

19. april 2011

<3

TbCp skriver:

Tror du de har den i butikkerne også? Troede egentlig kun de havde den på nettet... men ja det bliver jeg næsten nødt til!

Mon ikke?! Jeg har købt den i meget stor, netop for at have stof nok til barmen

Anmeld

19. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Er du gal den første er smuk! Hvem der dog havde krop til at bære den!

Den er så vidunderlig LÆKKER!!!

Anmeld

19. april 2011

otlitrom

Den er så vidunderlig LÆKKER!!!

Jeg sidder VIRKELIG og overvejer! 511,- inkl. porto.... Det er jo ikke vanvittig dyrt.... iiiih altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.