Kjole-hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.256 visninger
34 svar
0 synes godt om
18. april 2011

TbCp

Kan i mon hjælpe.... jeg skal til konfirmation til maj og til bryllup til juni. Jeg vil rigtig gerne have en fin kjole der kan bruges til begge fester.... kan i ikke hjælpe med links til sådan nogle...

Og så lige et MEN.... de skal nemlig ikke være stramme på nogen måde, vil helst kunne skjule de der ekstra kilo der er dukket op.

Jeg ved ikke helt hvad stil jeg er til... måske mest sådan noget luxus-boheme hvis der er noget der hedder det

Please hjælp!!!

Prisleje 0-800kr vil jeg sige... +/-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

anna-jonas

Jep.........................ved lige hvad du mener....................med luxus-boheme stil. Jeg tror at det ville være fint med en kjole i empiresnit, det fremhæver det vigtige og skjuler det mindre vigtige. Jeg skal nok lige kigge ad...............;-)

Anmeld

18. april 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Jep.........................ved lige hvad du mener....................med luxus-boheme stil. Jeg tror at det ville være fint med en kjole i empiresnit, det fremhæver det vigtige og skjuler det mindre vigtige. Jeg skal nok lige kigge ad...............;-)

Ja lige præcis, men ikke for nedringet for kiloene har nemlig også sat sig på babserne og vil helst ikke at det ser alt for vulgært ud med babser der vælter ud over det hele

Anmeld

18. april 2011

anna-jonas

TbCp skriver:

Ja lige præcis, men ikke for nedringet for kiloene har nemlig også sat sig på babserne og vil helst ikke at det ser alt for vulgært ud med babser der vælter ud over det hele

Og vi taler str. 38-40, eller???

Anmeld

18. april 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Og vi taler str. 38-40, eller???

38 tror jeg ja....

Kan man bruge sådan en her?

Jeg kan rigtig godt lide farverne, men ved ikke om det er en festkjole.... har aldrig rigtig gjort så meget i den slags ....

Anmeld

18. april 2011

Karo

TbCp skriver:

38 tror jeg ja....

Kan man bruge sådan en her?

Jeg kan rigtig godt lide farverne, men ved ikke om det er en festkjole.... har aldrig rigtig gjort så meget i den slags ....

Selvfølgelig kan du det.

Den er i øvrigt rigtig flot

Anmeld

18. april 2011

TbCp

Karo skriver:

Selvfølgelig kan du det.

Den er i øvrigt rigtig flot

Jeg syns det er rigtig svært.... tror jeg må kigge lidt videre

Anmeld

18. april 2011

<3

Uh er jo kjolefanatiker og har lige købt en i HM til ingen penge... Den både ser pæn ud og sidder pænt og skjuler at man ingen talje har

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

Uh er jo kjolefanatiker og har lige købt en i HM til ingen penge... Den både ser pæn ud og sidder pænt og skjuler at man ingen talje har

Ajjj den er rigtig fin!!!! Hvor nedringet er den når den kommer på?

Må da lige ind og kigge på deres hjemmeside.

Anmeld

18. april 2011

S-anne

Jeg kom lige forbi og har selv været på udkig.

Denne her har jeg set 'live' og den ser super flot ud - lidt design-agtig og så til ingen penge.

Den koster 279  i Zara

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.