Tiffanie har lige mødt sin første edderkop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Loggidut

En lille bitte tiny weeney lille spindler, som jeg knap nok kunne se...ha ha...
Da jeg kom ind på værelset sad hun som forstenet og lurede på det jeg troede var knasten i gulvet, men jeg kunne godt se hun så helt forkert ud i hovedet...og efter at havde kigget rigtig længe, opdagede jeg den, et lille myr, med en krop på størelse med et knappenålshoved, ikke noget at brøle over overhovedet...den var virkelig lille, så jeg gav mig da pædagogisk til at sige nøøøj se, og sang lille peter edderkop i mens jeg duttede lidt bag den så den begyndte at gå...ha ha, så knaldede Tif ud med begge ben, og fejede den her lille stakkel af pommeren til, ja jeg ved ikke hvor den røg hen, men tøsen var blevet forskrækket, for hun hoppede direkte op i favnen på mig...

lol...jeg tror sgu ikke min datter kan lide edderkopper, som den første af vores børn, er hun bange for dem...

havde nok håbet på det var hende der skulle redde moar her når jeg var bange!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Ny mor

Ha, ha, det er da også en underlig lille en

Anmeld

27. oktober 2008

bette

kan dælme godt forstå hun sprang væk.. jeg ville også have hoppet op i dine arme hihi.. hader de små lorte kryb.. brrrr..

men tror det har set pæn komisk ud

mikkel har desværre opdaget hans næse.. suk..,

Anmeld

27. oktober 2008

Kaufie

Hehe logisk set burde ungerne jo ikke være bange for kryb - det er vel forældrenes holdning, der smitter af.

Så flot, at du lige overvandt din egen frygt og legede lidt pæd. med Tif.

Stakkels Peter.....

Anmeld

27. oktober 2008

BellaT

Ha Ha. Der røg dine drømme om heltinden der myrder edderkopper for mor.

Jeg tror altså godt det kan være medfødt. Min mor har fortalt at jeg som helt lille bitte spædbarn gik fuldstændig i panik hvis jeg så et stankelben... Og det var altså ikke noget hun havde lært mig, for hun fangede dem altid i et glas og satte dem fri. Så ikke noget vild angst fra hendes side.

Anmeld

27. oktober 2008

linemus

Nåh, hvor er hun sød.

Minder mig om Sebastian - han var godt nok ældre, nok knap 3 år. "Se mor, en kravler!" og så fik den ellers bare et ordenligt tryk seksten med skoen

Anmeld

27. oktober 2008

Loggidut

hmmm, ja det er ikke noget hun har lært, den her var så uskyldig og slet ikke farlig...jeg var slet ikke bange for den her, den var jo nærmest sød, så lille var den...så hvor hun lige fik den frygt fra ...det må guderne vide, måske er hun blevet benovet over at så lille fnuller på gulvet kunne bevæge sig

Anmeld

27. oktober 2008

linemus

Loggidut skriver:

hmmm, ja det er ikke noget hun har lært, den her var så uskyldig og slet ikke farlig...jeg var slet ikke bange for den her, den var jo nærmest sød, så lille var den...så hvor hun lige fik den frygt fra ...det må guderne vide, måske er hun blevet benovet over at så lille fnuller på gulvet kunne bevæge sig

haha, det tror jeg nu også Nanna kunne blive. Her den anden dag gik vi rundt udenfor, og pludselig stoppede hun op og kom med sjove udbrud, mens hun stirrede på et blomsterkasse på muren. Der lå et sort affaldspose imellem de visne planter, og selv da jeg tog den og viste hende den, trak hun sig forskrækket tilbage. Det blev så heller ikke bedre, da jeg viftede lidt med den og sagde uuhhhhh... 76.gif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.