Brunligt udflåd to dage efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer

Skal bare lige høre. Jeg stoppede på minipiller den 12. april. Den 15. april havde vi sex og igen den 16. april. Den 17 fik jeg noget brunligt udflåd, som jeg ikke har set før. Det var nok nærmest lysebrunt.

Kan denne blødning have noget som helst at gøre med en graviditet? Det er jo kun to dage efter at vi havde sex første gang efter minipille stop...

Det skal siges, at det er en slags blødning eller udflåd jeg ikke har normalt. Men det kan jo lisså godt ha noget at gøre med minipille stop. Der var kun lige lidt og siden har der intet været.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Madam Blå

Hej de damer

Skal bare lige høre. Jeg stoppede på minipiller den 12. april. Den 15. april havde vi sex og igen den 16. april. Den 17 fik jeg noget brunligt udflåd, som jeg ikke har set før. Det var nok nærmest lysebrunt.

Kan denne blødning have noget som helst at gøre med en graviditet? Det er jo kun to dage efter at vi havde sex første gang efter minipille stop...

Det skal siges, at det er en slags blødning eller udflåd jeg ikke har normalt. Men det kan jo lisså godt ha noget at gøre med minipille stop. Der var kun lige lidt og siden har der intet været.

Det tror jeg desværre ikke det har. Man kan have en lille blødning, når ægget sætter sig fast, hvilket det først går ca en uge efter det er befrugtet.

Så mon ikke det er din krop, der reagerer på minpille stop.

Håber jeg tager fejl, og held og lykke med projekt Baby

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Det tror jeg desværre ikke det har. Man kan have en lille blødning, når ægget sætter sig fast, hvilket det først går ca en uge efter det er befrugtet.

Så mon ikke det er din krop, der reagerer på minpille stop.

Håber jeg tager fejl, og held og lykke med projekt Baby

Tusind tak for svar, og det er også for vildt hvis det skulle ku lade sig gøre Men vi prøver bare lidt mere så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.