Tale - Hørelære fra kommunen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Mumto3

MoarJ skriver:

Jeg tænker heller ikke at der er noget galt med hendes snakken...  Tænker måske også at dagplejeren vil være på den sikre side.. Vi har været til ørelæge med hende som dp bad om, og der var ikke noget... 

Jeg tænker også et barn SKAL vel ikke kunne snakke flydende som 2 årige? Det kommer når det kommer som alt andet.. 

Vores datter fylder 3 år i overmorgen. I efteråret (da hun var 2½år) kunne hun stort set ikke sige noget, eller ikke ret meget ihvertfald. Min moster er tale-hørepædagog, og jeg snakkede lidt med hende om hvad vi kunne gøre for at stimulere vores datter. I dag et halvt år efter, synes jeg at hun snakker fint. Det er ikke alle ord der er korrekt udtalt, noget lyder temmelig sjovt, men hun mangler ikke ord til at udtrykke sig med. Selvom vi ikke 100% forstår alt hvad hun siger, så er jeg helt rolig. Min moster var på besøg for 14 dage siden, og hun var heller ikke bekrymret. Så nej, børn på 2½ år behøver ikke at kunne tale flydende (det er der ihverttfald ingen af vores børn der har gjort)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.