Hvornår kan man se hjerteblink??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

lykkekevin

jeg blev scannet første gang 5+4 og der var der hjerte blinken blev så scannet igen i uge 9 og der linet det et lille foster og så igen i uge 12+1

blev scannet lidt ofte i starten da jeg var gravid på p-ring og der skulle fastslås dato blev så også rykket lidt frem og tilbage med tamin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Snefnug1984

jeg blev scannet 6+4 og der var hjerteblink. De anbefalede, at man ventede til uge 7, for at være helt sikker på, at der var hjerteaktivitet..

Anmeld

18. april 2011

mette-mus

Tusind tak for jeres fine svar!

Jeg har fået tid til en scanning når jeg er 8+0!

Glæder mig til at se den lille spire

Anmeld

18. april 2011

SSL

Hej, jeg læste i min graviditetshåndbog fra politikken at bebse tager vidst sit første hjerteslag i uge 5+, og nogle gange før, det er først dét det hele jo er dannet osv, altså i uge 4+ , jeg MENER det, men bliver alligevel i tvivl Men de råder til at man venter

Anmeld

3. august 2014

sukkergrisen

mette-mus skriver:

Tusind tak for jeres fine svar!

Jeg har fået tid til en scanning når jeg er 8+0!

Glæder mig til at se den lille spire

Kunne du se noget til den scanning?

Anmeld

3. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg var til min første scanning da jeg var 4+2 og der kunne vi se hjerteblink. Tror det er meget forskelligt og det kommer vist også an på udstyret

Det forstår jeg ikke... Da skulle hjertet endnu ikke være begyndt at slå godt udstyr eller Har du mon været længere henne??

"Hjertet, der har en relativ stor størrelse på dette tidspunkt, er dannet, men slår endnu ikke, dette sker først på 22. dagen efter befrugtningen, altså i indgangen af 6. uge." (Kopieret fra uge 5 her på baby.dk)

Edit: så lige at det er en gammel tråd 

/ Taco78 

Anmeld

3. august 2014

Mor til F

mette-mus skriver:

Hej piger,

Jeg er gravid 5+4 og vil gerne have en tryghedsscanning så snart det er muligt. Men hvor tidligt kan man se hjerteblink?

For giver jo ikke særlig meget tryghed hvis man ikke kan se at den lille spires hjerte slår som det skal...

//M

Jeg ville vælge at vente til 7+0 Så er det i hvertfald helt sikkert med hjerteblink.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.