Hvornår kan man se hjerteblink??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.417 visninger
16 svar
1 synes godt om
18. april 2011

mette-mus

Hej piger,

Jeg er gravid 5+4 og vil gerne have en tryghedsscanning så snart det er muligt. Men hvor tidligt kan man se hjerteblink?

For giver jo ikke særlig meget tryghed hvis man ikke kan se at den lille spires hjerte slår som det skal...

//M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

dorthemus

Fra 6+

Anmeld

18. april 2011

mortilnoahogmelina

Jeg vil os sige fra 6+ -men har du mulighed så ville jeg vente til 7+ ...

Anmeld

18. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fra ca. 6+, men vent gerne til ihvertfald 7+ for en sikkerheds skyld! Og gå efter en indvendig scanning hvis muligt, nu det er så tidligt. Det giver en større chance for at se hvad der gemmer sig  derinde

Held og lykke, og tillykke med det! 

Anmeld

18. april 2011

Mortiltodrenge

Jeg så selv hjerteblink da jeg var 5+2, men jeg ellers vil jeg også sige 6+

Anmeld

18. april 2011

Frøken J.

mette-mus skriver:

Hej piger,

Jeg er gravid 5+4 og vil gerne have en tryghedsscanning så snart det er muligt. Men hvor tidligt kan man se hjerteblink?

For giver jo ikke særlig meget tryghed hvis man ikke kan se at den lille spires hjerte slår som det skal...

//M

SOm de andre siger, vent gerne til 7+0. Især fordi din termin ikke var 100% sikker. Jeg kom ind da jeg var 7+0, men hun mente jeg kun var måske 6+1, og var jeg kommet et par dage før, havde man ikke kunne se hjerteblink endnu Det kunne hun se, fordi hjertet ikke slog så hurtigt endnu.. Så vent helst til mindst 7+0

Anmeld

18. april 2011

132319

Jeg blev scannet 6+1 og der kunne man intet se, derfor fik jeg taget HCG prøver, som viste at det steg som det skulle. Grunden til dette var at jeg blødte.

Ugen senere 7+1, blev jeg scannet hvor der var hjerteblink. 

Anmeld

18. april 2011

Anette&Sophia

mette-mus skriver:

Hej piger,

//M

som alle de andre siger, fra 6+, men vent helst til 7+, da hjerterytmen er uregelmæssig de første par dage

Anmeld

18. april 2011

CamillaValby

Jeg var til min første scanning da jeg var 4+2 og der kunne vi se hjerteblink. Tror det er meget forskelligt og det kommer vist også an på udstyret

Anmeld

18. april 2011

Muffinmus

Købte en scanning 6+3 og der var fint blink:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.