scrapbooking idéer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

LenaJohansen

mor-til-5:) skriver:

Hejsa

Jeg har også lavet en scrapbog til alle 5 drenge, som jeg laver i en del gange om året. Ud over det sædvanlige som fødselsdage, milepæle osv. har jeg med mellemrum lavet nogle sider med fotoglimt fra deres hverdag. Det kan være nogle rigtig gode/søde/sjove billeder der er blevet taget, eller da Mikkel gjorde sig lækker fordi han skulle til sin første klassefest.

Jeg har også lavet sider med deres uheld. Med det mener jeg, da Mikkel fald i vinter og fik en bule, som stak MEGET voldsomt ud fra hans pande, eller da Jeppe faldt af kæljen og brækkede kravebenet, eller da Calle var indlagt på børneafdelingen med blærebetændelse. Så har jeg brugt de kopier af røgentbilleder på Jeppes brækkede kraveben osv.

Du kan jo også skrive de små sjove guldkorn ned, som de kommer med.

Håber det kan bruges

Det kan helt sikkert bruges, vil også ha taget billeder af diverse første ting hun gør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Peps

LenaJohansen skriver:

Det kan helt sikkert bruges, vil også ha taget billeder af diverse første ting hun gør..

Har desuden også klippet ideres tegninger og sat de allerflotteste motiver derfra i  

Anmeld

18. april 2011

LenaJohansen

mor-til-5:) skriver:

Har desuden også klippet ideres tegninger og sat de allerflotteste motiver derfra i  

hvor dejligt, har da en hel masse at gå i gang med vil gerne lave en bog for hvert år hun bliver... i... Ja ved ikke hvor mange år endnu men måske op til 15...

Anmeld

19. april 2011

signe.

LenaJohansen skriver:

jeg bruger os de der selvklæbende puder, laver mit i lidt 3D agtigstil  Tillykkekort vil blive for stort i bogen, men ellers en ret go ide 

det med pladsmangel er også grunden til jeg har lavet min egen bog men Hasses 1 år kommer til at fylde 2 bøger... hele 1 bog er bare opholdet på de 2 første sygehuse

Anmeld

19. april 2011

Sara_S

Hvis du mangler inspiration så er den her blog simpelthen fantastisk! 

http://ancema.dk/

Hun er SÅ dygtig!!! 

Anmeld

20. april 2011

LenaJohansen

Sara_S skriver:

Hvis du mangler inspiration så er den her blog simpelthen fantastisk! 

http://ancema.dk/

Hun er SÅ dygtig!!! 

tusind tak, det vil jeg kigge nærmere på 

Anmeld

20. april 2011

stella

signe. skriver:

Jeg har ALT med i min... nu havde vores søn en lidt vanskelig start, så jeg har lavet en bog fra bunden (sorte sider) og så har jeg klistret ALT fast med sådanne små klæbepuder det er alt lige fra mit sygehusarmbånd, til hans, breve/kort fra familie(de der klassiske tillykke kort) udskrifter fra hans journal, og mange MANGE billeder...

må man se nogen billeder af din

Anmeld

20. april 2011

signe.

stella skriver:

må man se nogen billeder af din

den er ikke færdig endnu, desværre.. men når den er, må du meget gerne se billeder der går nok lige en uges tid endnu..

Anmeld

20. april 2011

stella

signe. skriver:

den er ikke færdig endnu, desværre.. men når den er, må du meget gerne se billeder der går nok lige en uges tid endnu..

er også ved og lave en er bare dårlige med det med og få ideer

Anmeld

20. april 2011

stella

signe. skriver:

her kommer billeder har du nogen forslag til noget der kan blive beder eller andre forslag takker jeg gerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.