scrapbooking idéer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.196 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. april 2011

LenaJohansen

Nu er jeg igang med at lave en scrapbog til min lille datter... Jeg har f.eks graviditetsbilleder, graviditetstesten, scanningsbilleder, små breve, fødselsbilleder og hendes første bad, jeg skal også have ferie billeder i.. 

Det er noget der skal i ved hendes første år... Og så laver jeg en for hvert år hun bliver.. 

Men har i nogen gode idéer til hvad jeg ellers kan proppe i den

Evt billeder til inspiration 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Dot D

Den her side lavede jeg med graviditetstesten på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2011

Hvem?

Nu er jeg igang med at lave en scrapbog til min lille datter... Jeg har f.eks graviditetsbilleder, graviditetstesten, scanningsbilleder, små breve, fødselsbilleder og hendes første bad, jeg skal også have ferie billeder i.. 

Det er noget der skal i ved hendes første år... Og så laver jeg en for hvert år hun bliver.. 

Her et meget lille udpluk af min.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2011

LenaJohansen

de var virkelig flotte... men det er noget jeg har med  tænkte på hva der  er udover alt det sædvanlige

Anmeld

18. april 2011

signe.

LenaJohansen skriver:

de var virkelig flotte... men det er noget jeg har med  tænkte på hva der  er udover alt det sædvanlige

Jeg har ALT med i min... nu havde vores søn en lidt vanskelig start, så jeg har lavet en bog fra bunden (sorte sider) og så har jeg klistret ALT fast med sådanne små klæbepuder det er alt lige fra mit sygehusarmbånd, til hans, breve/kort fra familie(de der klassiske tillykke kort) udskrifter fra hans journal, og mange MANGE billeder...

Anmeld

18. april 2011

Mor til Mike

LenaJohansen skriver:

servietter fra forskellige højtider. Billetter fra zoo' osv i har haft hende med til. En tot af hendes hår. Hendes første sokker. bryllupsbilleder (af jer hvis i er gift). Blomster fra hver eneste sommer. (måske en lille blomst og skrive under hvad år det var) der er SÅ mange sjove ting man kan proppe i.

Anmeld

18. april 2011

LenaJohansen

Misselbek skriver:

servietter fra forskellige højtider. Billetter fra zoo' osv i har haft hende med til. En tot af hendes hår. Hendes første sokker. bryllupsbilleder (af jer hvis i er gift). Blomster fra hver eneste sommer. (måske en lille blomst og skrive under hvad år det var) der er SÅ mange sjove ting man kan proppe i.

Det med blomster havde jeg slet ikke tænkt på Ja og sokkerne, de skal da helt sikkert i

Anmeld

18. april 2011

LenaJohansen

signe. skriver:

Jeg har ALT med i min... nu havde vores søn en lidt vanskelig start, så jeg har lavet en bog fra bunden (sorte sider) og så har jeg klistret ALT fast med sådanne små klæbepuder det er alt lige fra mit sygehusarmbånd, til hans, breve/kort fra familie(de der klassiske tillykke kort) udskrifter fra hans journal, og mange MANGE billeder...

jeg bruger os de der selvklæbende puder, laver mit i lidt 3D agtigstil  Tillykkekort vil blive for stort i bogen, men ellers en ret go ide 

Anmeld

18. april 2011

Hvem?

LenaJohansen skriver:

Åh, jamen jeg har en del med, deres første flaske, grød, biltur, (nu bor vi på en gård med dyr, så begivenheder derfra), deres første traktortræk (Man er vel bondekone), deres første body+sokker, billetter til div., vandrejournal, armbånd, også bare en masse sjove billeder

Anmeld

18. april 2011

Peps

LenaJohansen skriver:

Hejsa

Jeg har også lavet en scrapbog til alle 5 drenge, som jeg laver i en del gange om året. Ud over det sædvanlige som fødselsdage, milepæle osv. har jeg med mellemrum lavet nogle sider med fotoglimt fra deres hverdag. Det kan være nogle rigtig gode/søde/sjove billeder der er blevet taget, eller da Mikkel gjorde sig lækker fordi han skulle til sin første klassefest.

Jeg har også lavet sider med deres uheld. Med det mener jeg, da Mikkel fald i vinter og fik en bule, som stak MEGET voldsomt ud fra hans pande, eller da Jeppe faldt af kæljen og brækkede kravebenet, eller da Calle var indlagt på børneafdelingen med blærebetændelse. Så har jeg brugt de kopier af røgentbilleder på Jeppes brækkede kraveben osv.

Du kan jo også skrive de små sjove guldkorn ned, som de kommer med.

Håber det kan bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.