LenaJohansen skriver:
Nu er jeg igang med at lave en scrapbog til min lille datter... Jeg har f.eks graviditetsbilleder, graviditetstesten, scanningsbilleder, små breve, fødselsbilleder og hendes første bad, jeg skal også have ferie billeder i..
Det er noget der skal i ved hendes første år... Og så laver jeg en for hvert år hun bliver..
Men har i nogen gode idéer til hvad jeg ellers kan proppe i den 
Evt billeder til inspiration 
Hejsa
Jeg har også lavet en scrapbog til alle 5 drenge, som jeg laver i en del gange om året. Ud over det sædvanlige som fødselsdage, milepæle osv. har jeg med mellemrum lavet nogle sider med fotoglimt fra deres hverdag. Det kan være nogle rigtig gode/søde/sjove billeder der er blevet taget, eller da Mikkel gjorde sig lækker fordi han skulle til sin første klassefest.
Jeg har også lavet sider med deres uheld. Med det mener jeg, da Mikkel fald i vinter og fik en bule, som stak MEGET voldsomt ud fra hans pande, eller da Jeppe faldt af kæljen og brækkede kravebenet, eller da Calle var indlagt på børneafdelingen med blærebetændelse. Så har jeg brugt de kopier af røgentbilleder på Jeppes brækkede kraveben osv.
Du kan jo også skrive de små sjove guldkorn ned, som de kommer med.
Håber det kan bruges 
Anmeld