Hjemvendt fra weekendophold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Tikki

..Ahhhh så var jeg jo lige på et bette weekendophold Det var ski skønt......men den dårlige samvittighed hænger der sgu stadig. Og hvorfor så det? Jo, simpelthen fordi det har været en forfærdelig weekend for lille Iza (ja og for manden, men han har haft det ok med det alligevel). Iza var så glad i fredags, da jeg tog afsted og det havde gået så godt med at Farmor havde puttet hende og passet hende om natten - så det var jo fedt. Derimod lørdag og søndag havde Iza grædt og grædt og virkelig skreget vildt og voldsomt også - ville ikke tale med nogen (de var til fødselsdag hos familien og skulle overnatte) og kun sidde hos far. De kom hjem i går før mig og da jeg trådte ind af døren fik jeg den kolde skuldre af hende resten af dagen - hun var vred og ked af det på samme tid - skabte sig helt vildt som jeg aldrig har set det før....pyha. I nat havde hun mareridt og vågnede i store høje skrig ca hver halve time og jeg endte med at tage hende med ind i vores seng, hvor hun endelig faldt til ro og puttede sig helt ind til mig og nærmest nappede sig fast i mine arme - nååhh lille mus - tænk at hun er så sensitiv ???- det er da helt vildt.

I dag er hun så tøet lidt mere op, har sunget lidt og grinet også.....så vi er vel snart på banen igen, men synes måske konsekvenserne for Iza er lidt for store i forhold til, hvor meget jeg fik ud af det weekendophold..... arhh ved godt jeg ikke skal tænke sådan, men min fornuft er sgu en anden end mine følelser pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

linemus

Puha, det var godt nok vildt, at hun har reageret så meget på din forsvinden. Lille stakkels pige. Det lyder til at være hårdt at være hende.

Det hjælper nok ikke, at jeg skriver, du ikke skal have dårlig samvittighed, men det synes jeg nu ikke, du skal. Hun blev jo kun overladt til kærlige mennesker, der elsker hende. Dejligt at det blev en succes med farmor 60.png

Håber du er blevet ladet op igen 60.png

Knus Line

Anmeld

27. oktober 2008

Astrid P

Lorte samvittighed... Gid man kunne pakke den væk ind imellem!

Anmeld

28. oktober 2008

Tikki

Ja, det kunne være fedt at kunne lade sine følelser få fri lidt en gang i mellem, men nå, hun er god igen den lille røver......men far er nu stadig den bedste lige pt....hvilket jo bare er godt eftersom der om et par måneder kommer en lille ny tidssluger og så må hun jo bruge ham farmand lidt mere og prøve at dele mig lidt Og ja bare så dejligt, at det er gået godt med pasningen sammen med farmor - nu har vi simpelthen fået en barnepige - en pige på 21 som kommer og passer Iza ca. hver uge eller 14. dag i en periode, så vi kan få løsnet lidt op for hende Iza-fisa med start fra i morgen...uhhh spændende

Anmeld

28. oktober 2008

Tikki

linemus skriver:

Puha, det var godt nok vildt, at hun har reageret så meget på din forsvinden. Lille stakkels pige. Det lyder til at være hårdt at være hende.

Det hjælper nok ikke, at jeg skriver, du ikke skal have dårlig samvittighed, men det synes jeg nu ikke, du skal. Hun blev jo kun overladt til kærlige mennesker, der elsker hende. Dejligt at det blev en succes med farmor 60.png

Håber du er blevet ladet op igen 60.png

Knus Line

Hun blev jo kun overladt til kærlige mennesker, der elsker hende.

og ja, det er jo lige præcis sådan jeg skal tænke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.