Nedsat appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. april 2011

WantingBaby2012

Tjaah, det er egentlig ikke heeelt et spørgsmål... Men som nogle måske har læst, så er jeg gået 3 dage over tid nu, og har haft stikken i underlivet samt øget hvidt udflåd de sidste 14 dage... Igår begyndte mine bryster for alvor at blive ømme, og nu kan jeg dårligt nok ligge på siden om natten... Og så er der det der med appetitten - synes lige pludselig at jeg overhovedet ikke har lyst til mad  Jeg har ikke desideret kvalme, men nu når der går mange timer mellem måltiderne, og hvor jeg der dårligt nok spiser noget, så kan jeg godt opleve kvalme om aftenen.. 

Dette indlæg er egentlig bare mere sådan et ØV - hvorfor er mine test stadig negativ-indlæg når nu der er så mange symptomer, som jeg aldrig har haft før.. 

Andre som har oplevet nedsat appetit pga. gravidtet? Og hvor det ikke nødvendigvis er pga. kvalme.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Louiiiise

Det lyder da helt bestemt som om du er gravid. De symptomer er dem, jeg har læst at skulle være, hvis man var gravid

Hvornår skulle du have din mens?

Anmeld

22. april 2011

WantingBaby2012

Louiiiise skriver:

Det lyder da helt bestemt som om du er gravid. De symptomer er dem, jeg har læst at skulle være, hvis man var gravid

Hvornår skulle du have din mens?

Siden jeg skrev dette indlæg har jeg desværre fået besøg af tante rød!!! Øv! Jeg har bare haft så mange symptomer, som jeg aldrig har haft før, så derfor tænkte jeg at nu måtte der da være noget.... Men nææh nej, sådan skulle det ikke være ;-)Ellers sødt af dig at svare på mit indlæg, når ingen andre gad.. Haha..

Anmeld

22. april 2011

Louiiiise

Ja. Jeg kunne se der ingen som havde svaret på dit indlæg Så måtte jeg være den første

Ked af at høre tante rød er kommet hehe. Op på hesten, det skal nok komme. Jeg er overbevist om at det vælger at komme på det tidspunkt, som er det rigtige tidspunkt.

Jeg er som dig ulært d. 31 juli, jeg har så fået lov til at blive som salgsleder. Så jeg tror bare det rigtige tidspunkt er, når er jeg er udlært og ikke lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.