hold da kæft et cirkus for en ren straffeattest...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Loggidut

så går man ned og ber om en dynge rene straffeattester, fordi man søger mange jobs....og så får man afvide at det må man ikke få, det er ikke procedure hos politiet at udlevere så mange på en gang...altså, for fanden, alle kræver en original attest, og med alt det jobsøgning jeg laver...så kan de sgu da ikke nægte mig det...kan de?

det er simpelthen så langt ude i vejret som det kan komme...hvorfor dælen er det ikke sådan at man kan logge sig ind og hente den selv?

fårk det er helt til grin det her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Hyner

Det må da ikke være første gang de er blevet spurgt om det... Men hold kæft hvor latterligt...

Krams Henriette -der synes at selv-ud-printning var en god idè

Anmeld

27. oktober 2008

Tikki

Det er da for underligt - hvad f..... gør man så i din situation?? Men så må du jo kopiere den ene du kan få og så skrive i ansøgningen, at originalen har du med til jobsamtalen så hvis de vil se den, må de jo indkalde dig til jobsamtale

Anmeld

27. oktober 2008

Lise

Skal du sende straffeattest med ansøgningerne? Er det ikke først ved ansættelse arbejdspladsen skal se den???

Anmeld

27. oktober 2008

Rasmine

Lise skriver:

Skal du sende straffeattest med ansøgningerne? Er det ikke først ved ansættelse arbejdspladsen skal se den???

Sådan mener jeg nu også det er.

Anmeld

27. oktober 2008

Monica

De ansøgninger vi modtager, står der også bare at de kan fremvise ren straffeattest...

Og så kan du bare tage den med og vise den til samtalen hvis de vil se den...

Anmeld

27. oktober 2008

Loggidut

jo det er sandt, det er først ved ansættelsen...men nu var jeg jo til samtale ved siemens, de tog min attest, så kommunen, de snupper også en attest...ja og i morgen et vikarbeureau, de skal også have en??? altså, hvordan pokker skal jeg kunne fremtrylle en ren straffeattest til så mange når jeg nu skal slåssemed politiet om at få dem...

jeg blev sgu da lidt underlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.