Flip-flap.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

twinny

kamtok skriver:

Jeg betalte kontant med det samme, da vi jo var hjemme hos dem da vi bestilte. Men kan se at man betaler på nettet med dankort nu, ligesom hvis du bestilte noget fra en hvilken som helst anden hjemmeside.

Har INGEN problemer haft med dem overhovedet - ej heller med min vogn. Er meget glad for den. 

okay mange tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Sakris

Vi har en. Og vi har også smittet af på to vennepar der har købt en combivogn hver. Den er en rigtig by-barnevogn. Vi er bare SÅ glade for vores!

Vi var også ude og se den hos dem i KBH. De er smadder søde og der er hurtig levering!

Anmeld

17. april 2011

twinny

Sakris skriver:

Vi har en. Og vi har også smittet af på to vennepar der har købt en combivogn hver. Den er en rigtig by-barnevogn. Vi er bare SÅ glade for vores!

Vi var også ude og se den hos dem i KBH. De er smadder søde og der er hurtig levering!

okay..... mange tak...

Anmeld

17. april 2011

Sakris

Hov... Det eneste er at jeg nok ville lægge noget gummibånd i dækkene. For vi er punkteret på det ene hjul 3 gange. Men vi går også meget i skov!

Anmeld

17. april 2011

twinny

Sakris skriver:

Hov... Det eneste er at jeg nok ville lægge noget gummibånd i dækkene. For vi er punkteret på det ene hjul 3 gange. Men vi går også meget i skov!

okay... det var også mere om man fik sin barnevogn, nar man havde betalt.. hehe.. Man hører jo tit om nogle der husler folk..

Anmeld

17. april 2011

Sakris

Baby-støv skriver:

okay... det var også mere om man fik sin barnevogn, nar man havde betalt.. hehe.. Man hører jo tit om nogle der husler folk..

Ja. Vi havde også vores betænkligheder da vi fandt dem på dba. Især på grund af alle farvemulighederne og de mange dele til så lav en pris.

Vi har denne. Men den er slet ikke så skrap i farven i virkeligheden.

http://www.flip-flap.dk/Elements/PhotoAlbum.aspx?PageID=169658&ElmPhotoID=347868

Vi bor i en etageejendom, hvor barnevognen står i kælderen. Vi har ingen rampe, så det er bare rigtig fedt med håndtagene. Den er ikke helt så høj som andre barnevogne. Liften er med bløde sider, så den har vi personligt ikke brugt - synes ikke den virker så anvendelig - så vi har istedet en voksipose. Madrassen i barnevognen samt myggenettet er der heller ikke noget ved. Madrassen er mega tynd. Men det er altså småting der "skal" udskiftes hvis man synes. Liggemålet er noget nær 82-85, så der kan godt stå en lift fra et andet mærke i. Vi har haft en basson lift i, når vi skulle ud til bedsteforældrene og bruge liften som seng om natten.

Men altså den er anbefalelsesværdig, især til prisen!

Anmeld

17. april 2011

twinny

Sakris skriver:

Ja. Vi havde også vores betænkligheder da vi fandt dem på dba. Især på grund af alle farvemulighederne og de mange dele til så lav en pris.

Vi har denne. Men den er slet ikke så skrap i farven i virkeligheden.

http://www.flip-flap.dk/Elements/PhotoAlbum.aspx?PageID=169658&ElmPhotoID=347868

Vi bor i en etageejendom, hvor barnevognen står i kælderen. Vi har ingen rampe, så det er bare rigtig fedt med håndtagene. Den er ikke helt så høj som andre barnevogne. Liften er med bløde sider, så den har vi personligt ikke brugt - synes ikke den virker så anvendelig - så vi har istedet en voksipose. Madrassen i barnevognen samt myggenettet er der heller ikke noget ved. Madrassen er mega tynd. Men det er altså småting der "skal" udskiftes hvis man synes. Liggemålet er noget nær 82-85, så der kan godt stå en lift fra et andet mærke i. Vi har haft en basson lift i, når vi skulle ud til bedsteforældrene og bruge liften som seng om natten.

Men altså den er anbefalelsesværdig, især til prisen!

okay tak.. det skal dog være til tvillinger...

har kigget på duet

Anmeld

17. april 2011

Sakris

Baby-støv skriver:

okay tak.. det skal dog være til tvillinger...

har kigget på duet

Ja det kunne jeg lige se på din profil bagefter :-) Det er da spændende

Hvis I har mulighed for det, ville jeg tage ind og kigge på dem de har på privatadressen. Det er noget andet at have haft lov til at skille den ad. Synes sjældent tingene er som på billeder.

Anmeld

17. april 2011

twinny

Sakris skriver:

Ja det kunne jeg lige se på din profil bagefter :-) Det er da spændende

Hvis I har mulighed for det, ville jeg tage ind og kigge på dem de har på privatadressen. Det er noget andet at have haft lov til at skille den ad. Synes sjældent tingene er som på billeder.

okay, mange tak...  det tror jeg helt bestem vi vil gøre. tak for rådet....

Anmeld

28. april 2011

Jemion

Hey Vi har lige bestilt en Aston model, går bare og venter på de skriver den er sendt eller lign  Glæder mig rigtig meget til at få den hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.