Flip-flap.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.986 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. april 2011

twinny

Hey tøser....

ville høre om i har nogen erfaringer med at købe fra hjemmesiden:

Flip-flap.dk...

de har nogle billige kombivogne... Men man vil jo også gerne have den, når man køber den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

twinny

op...

Anmeld

17. april 2011

Caroline86

kender ikke siden, men er det ikke noget med der findes en hjemmeside hvor man anmelder virksomheder og sites på nettet!? bum bum bum.. hvad pokker er det nu den hedder

Anmeld

17. april 2011

kamtok

Det har jeg  Jeg har købt Aston-modellen og er super glad for den.

Det er et privat par der bestiller vognene hjem fra fabrikken i Polen, og så bliver den sendt direkte hjem til dig.

Vi var ude og kigge på den hos dem, og så bestilte han den med det samme, da vi besluttede os. Tror der gik små 3 uger og så var den leveret hjemme hos mine forældre (overtro med ikke at have den i hjemmet før baby er kommet). 

Jeg har intet "ondt" at sætte på dem, men husk på at det er private der "sælger" og ikke en forretning. 

Anmeld

17. april 2011

kamtok

kamtok skriver:

Det er et privat par der bestiller vognene hjem fra fabrikken i Polen, og så bliver den sendt direkte hjem til dig.

Vi var ude og kigge på den hos dem, og så bestilte han den med det samme, da vi besluttede os. Tror der gik små 3 uger og så var den leveret hjemme hos mine forældre (overtro med ikke at have den i hjemmet før baby er kommet). 

Jeg har intet "ondt" at sætte på dem, men husk på at det er private der "sælger" og ikke en forretning. 

Kan se at de er blevet CVR-registereret siden jeg købte min -  så det er jo bare et stort plus 

Anmeld

17. april 2011

twinny

kamtok skriver:

okay tak.... der var ingen problemer med penge eller noget? betaler man når den er kommmet?

Anmeld

17. april 2011

Caroline86

fandt siden, men der er ingen der har anmeldt flip-flap.dk

her

Anmeld

17. april 2011

twinny

Caroline86 skriver:

fandt siden, men der er ingen der har anmeldt flip-flap.dk

her

okay mange tak....

Anmeld

17. april 2011

kamtok

okay tak.... der var ingen problemer med penge eller noget? betaler man når den er kommmet?

Jeg betalte kontant med det samme, da vi jo var hjemme hos dem da vi bestilte. Men kan se at man betaler på nettet med dankort nu, ligesom hvis du bestilte noget fra en hvilken som helst anden hjemmeside.

Har INGEN problemer haft med dem overhovedet - ej heller med min vogn. Er meget glad for den. 

Anmeld

17. april 2011

kamtok

Kan se du bor i Nordsjælland, og de bor på Amager - så prøv at hør om ikke de har den vogn du gerne vil have stående, så du kan tage ud og se den. Så kan du jo bestille via nettet bagefter, når du er kommet hjem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.