Solcreme til de små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Fru.Mäes <3

Tina&Martin skriver:

Ja køb da endelig den, så er man jo på den sikre side

Så vidt jeg ved så er det hvert fald billigt for nivea solcreme - så det skal vi have købt i morgen. Og der er nemlig en solcreme til børn på faktor 20 - så det skulle være nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Halbschön

Sidste år fik Nicolak en 15 på hver morgen når der var godt vejr, og så supplerede DP mor.. Da var han 8mdr.. Han opholdte sig ikke direkte i solen og havde altid en hat og tøj på.. Når det var rigtig varmt lå/sad han kun i skygge.. I november var han 13 mdr og der var vi i Egypten.. Der havde han en uv-dragt med faktor 50 og hat på ved pool og strand samt faktor 30.. Idag 18msr har jeg givet ham en faktor 30 på - rest fra ferien

Anmeld

17. april 2011

lhn89

Hvis det er, så har jeg set de også "derma kids" faktor 30 i Netto til 59,- 

Anmeld

17. april 2011

2babygirls

nettemor skriver:

ved ikke om det er fup men afhænger jo også af hvor meget / hvor lidt man kommer på. personligt har en en sart hud når det kommer til sol og alt under 20 har ikke virket ordentlig på mig, men om det er fordi jeg ikke smører et tykt nok lag på det ved jeg ikke..

Helt klart... Det er jo forskelligt fra hud til hud. Er selv meget lys i huden og let hummer rød, men her dur faktor 15 fint, og smører kun et alm lag på, for sveder det jo af lige så hurtigt

Anmeld

17. april 2011

Fru.Mäes <3

Felix har arvet sin far's fine brune hud (far er halv koreansk) Så tror ikke han har verdens sartes hud. Tror jeg ringer til sundhedsplejersken i morgen, for at høre hvad hun mener Men tusind tak for alle jeres svar

Anmeld

17. april 2011

Lone Jakobsen

faktor 15 bliver anbefalet af kræftens bekæmpelse og hudlæger. så den bruger jeg her i starten. har dog nogle med højere faktor til når det bliver varmere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.