Solcreme til de små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Fru.Mäes <3

Hej de damer Hvilke sol faktor skal jeg bruge til bettemanden? Faktor 30 eller 50? Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Nettemor

FrøkenHedegaard skriver:

Hej de damer Hvilke sol faktor skal jeg bruge til bettemanden? Faktor 30 eller 50? Krams Rikke

jeg har købt 30. så håber da det er 'nok'. har valgt den ud fra devisen at vores dreng ikke skal opholde sig i stærk sol som sådan. ikke uden hat og tyndt tøj.

Anmeld

17. april 2011

2babygirls

FrøkenHedegaard skriver:

Hmmm jeg har altid fået at vide at alt over faktor 15 er fup og ikke virker bedre så jeg har købt matas til børn på faktor 15...

Anmeld

17. april 2011

Fru.Mäes <3

Tina&Martin skriver:

Hmmm jeg har altid fået at vide at alt over faktor 15 er fup og ikke virker bedre så jeg har købt matas til børn på faktor 15...

Nåh for hunan Jeg er satme bare så bange for at ikke have faktor nok på ham!

Anmeld

17. april 2011

Fru.Mäes <3

nettemor skriver:

jeg har købt 30. så håber da det er 'nok'. har valgt den ud fra devisen at vores dreng ikke skal opholde sig i stærk sol som sådan. ikke uden hat og tyndt tøj.

Jamen tænkte nemlig osse selv på 30 - men er jo stadigvæk ny i faget MOR - så måtte hellere spørge til råds

Anmeld

17. april 2011

2babygirls

FrøkenHedegaard skriver:

Nåh for hunan Jeg er satme bare så bange for at ikke have faktor nok på ham!

Det kan jeg godt forstå  Hmmmm... må lige prøve at spørge i butikken så, for hun sku jo nødig stege rød til sommer.. Men nu skal hun jo heller ikke ligge og solbade

Anmeld

17. april 2011

Nettemor

FrøkenHedegaard skriver:

Jamen tænkte nemlig osse selv på 30 - men er jo stadigvæk ny i faget MOR - så måtte hellere spørge til råds

ja for h*n skal jo ikke opholde sig direkte i solen. det skal min søn i hvert fald ikke så vidt det er muligt. men nu er han jo begyndt at rende rundt så er det nok ikke så nemt som sidste år..

Anmeld

17. april 2011

Fru.Mäes <3

Tina&Martin skriver:

Det kan jeg godt forstå  Hmmmm... må lige prøve at spørge i butikken så, for hun sku jo nødig stege rød til sommer.. Men nu skal hun jo heller ikke ligge og solbade

Har nemlig lige set i FAKTA's tilbudsavis at de har NIVEA's solcreme til 69 kr. i denne uge!!!

Anmeld

17. april 2011

2babygirls

FrøkenHedegaard skriver:

Har nemlig lige set i FAKTA's tilbudsavis at de har NIVEA's solcreme til 69 kr. i denne uge!!!

Ja køb da endelig den, så er man jo på den sikre side

Anmeld

17. april 2011

Nettemor

Tina&Martin skriver:

ved ikke om det er fup men afhænger jo også af hvor meget / hvor lidt man kommer på. personligt har en en sart hud når det kommer til sol og alt under 20 har ikke virket ordentlig på mig, men om det er fordi jeg ikke smører et tykt nok lag på det ved jeg ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.