Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pu ha... Får altid min mens mellem 26 og 31 dag, skiftevis på hver dag... Idag er 29 dag, og i fredags på 27 dagen kom lidt brunt udflåd efter sex, det var der dog kun når jeg tørrede mig efter sex og næste gang efter toilet om morgen lørdag.. Siden igår morges har jeg så haft alm. udflåd, sådan lidt mælkeagtigt og hvid, gennemsigtig agtig.. Og der var intet efter sex imorges..
Har sådan en mærkelig fornemmelse i maven, en positiv og mærkelig fornemmelse, får ondt når jeg sidder for meget på gulvet og maven bliver klemt sammen, så får jeg sådan ondt og sure opstød agtig.. MANGE mens smerter, og bare træt..
Sidst jeg havde mens havde jeg kun knap 24 timer og plejer at have 4 dage.. Så er spændt på om den skulle blive væk og vi kan teste onsdag morgen på 32. dagen.. Og HVIS vi er heldige efter 19 mdrs kamp - SÅ er det spændende hvor langt jeg henne..
Er i ikke søde og for en positiv test - så har jeg termin 24 dec. 2011.. YEAR...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
håber de her MANGE kan hjælpe.... bare lidt
Vil rigtig gerne krydse fingre for Jer. Har selv stået i den situation at det tager lang tid. Jeg håber inderligt at det er Jeres tur.
Tusind tak i tre..
Vi håber bare det er nu, for ellers skal vi i behandling, lægen har videresendt os, og vi skal "kun" i IUI - H, da mandens sæd heldigvis kun er let nedsat, så i prinbcippet skulle vi gerne kunne HELT selv..
X for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128