6 mdr - update på vores guldklumper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Gyllibik

Gyllibik skriver:

Sikke nogle fantastiske unger og det er så dejligt at de alle er i rivende udvikling.

Yilmaz er endnu ikke blevet 6 mdr, men det bliver han meget snart.(6.maj)

Sidst han blev vejet var til 5.mdr vacinn, der sagde vægten 9.3 og længden 74, en dejlig stor gut. Han kan sidde med lidt støtte og kun få min alene. Han drejer rundt efter sit legetøj, og prøver ihærdigt at komme frem, men han har desværre indtilvidere kun bakgear

Han får lidt grød en gang om dagen, ellers bliver han kun ammet.( Også om natten, han er inde i en periode hvor han vågner hver 2. time .

Han er også lige begyndt på prutte lyden og prøver nu at udvide den med spyt og tunge.

I skal da ikke snydes for billeder af min basse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

2babygirls

misslea skriver:

Det ser da hun til at hun bare nyder livet. Synes godt nok hun har været slemt ramt af feber nogle gange Det er aldrig rart.
Og hvor ser hun nuttet ud i badetøj hi hi, sååå kær

Anmeld

24. april 2011

2babygirls

Gyllibik skriver:

Åhhhh Gylli, han er da bare en lækker lille chokolade bøf Lige til at bide lidt i og kramme helt vildt hi hi.
Han er da også bare helt vildt dygtig med at det han kan

Anmeld

24. april 2011

2babygirls

Jules skriver:

Sikke nogle lækre unger vi har

Sidst Vera var på vægten vejede hun 7,3 og var 69 cm. Der var hun 6 måneder 

Hun sover igennem om natten og får 3 flasker og 2 gange grød om dagen!

Hun tager kun en lur om dagen på 2-3 timer! 

Hun møffer rundt og jeg har flere gange troet hun var blevet væk... hihi

Neeeeeej hvor er hun nuttet !!!!!
Det er da heeelt vildt.

Anmeld

24. april 2011

Jules

Gyllibik skriver:

Hvor er han bare en lækker fyr 

Anmeld

24. april 2011

Jules

Tina&Martin skriver:

Neeeeeej hvor er hun nuttet !!!!!
Det er da heeelt vildt.

Mange tak 

Din datters smil kan da os bare smelte hjerter

Anmeld

24. april 2011

Gyllibik

Jules skriver:

Hvor er han bare en lækker fyr 

Ihh mange tak og kan bestemt kun sige i lige måde om din dejlige retro datter . Synes hun har et fantastisk look somm passer perfekt med navnet. En dejlig Vera pige

Anmeld

25. april 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Det ser da hun til at hun bare nyder livet. Synes godt nok hun har været slemt ramt af feber nogle gange Det er aldrig rart.
Og hvor ser hun nuttet ud i badetøj hi hi, sååå kær

Hehehe... ja for dælen da - Wilma er en rigtig livsnyder!!

Men jo - hun har faktisk været ldt hårdt ramt!!! To gange høj feber efter vaccinerne, MEGET dårllig mave pga. mælkeallergi, engang med MEGA meget opkast, og nu høj feber IGEN, hoste og rød i øre og hals...!!! Er VIRKELIG glad for, at hun ikke er en "pivskid" heheh....!!!

Men nu satser vi på, at vi har overstået sygdom for denne gang, og at der går LÆÆÆNGE før, der kommer noget igen!

Anmeld

25. april 2011

2babygirls

misslea skriver:

Hehehe... ja for dælen da - Wilma er en rigtig livsnyder!!

Men jo - hun har faktisk været ldt hårdt ramt!!! To gange høj feber efter vaccinerne, MEGET dårllig mave pga. mælkeallergi, engang med MEGA meget opkast, og nu høj feber IGEN, hoste og rød i øre og hals...!!! Er VIRKELIG glad for, at hun ikke er en "pivskid" heheh....!!!

Men nu satser vi på, at vi har overstået sygdom for denne gang, og at der går LÆÆÆNGE før, der kommer noget igen!

Ja, slut med surt sygdom og frem med solhatten og sommer

Anmeld

26. april 2011

Nadia&Daniel

Laura update  25-10-10 (pk)

Laura blev sidst vejet og målt den 30 marts - til 6,4 kg. og 64 cm. lang (ved "fødsel": 2580 gram og 46 cm.) - vi får besøg af SP den 4 maj, så kommer der ny update der

Laura sover kl. 19-06.30 HVER nat  - så mor her får sin nattesøvn, nu skal jeg bare lige lære at gå tidligere i seng  - tilgengæld sover hun ikke altid lige godt om dagen..

Laura's madvaner:

Morgenflaske (ca. 230 ml.)

Risgrød med frugtmos + flaske (ca. 230 ml.)

Flaske (ca. 230 ml.) + lidt frugtmos, vist vi har det (sveskemos hver 2. dag - lige pt. pga hård mave)

Grøntsagsmos

Godnatflaske (ca. 230 ml.)

Laura er stadig meget stiv i benene, så forsøger og træner hende i kravleteknik hver dag, for at gør hun lidt mere smidig på det punkt.. Tilgengæld elsker hun at dreje rundt og lege med legetøjet

Laura's første tur i familiens sommerhus - hun var 6 mdr. mens vi var afsted /strong>

https://www.baby.dk/debat/104695pi2/boern-01-aar/laura-6-mdr--3.aspx#GoToMessage 

De nyeste billeder af Laura - ligger på min mands computer, så I får lige de nogle som er taget nogle dage før Laura 6 mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.