Spørgsmål ang SA????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2011

C@mill@

HJÆÆLLPPP TØSER!!!!!

Kan man på nogen måde konstatere at man har været gravid og nu har mistet hvis man ikk har ku teste positiv???

Hilsen Camilla som var 7 dage over tid-negativ test- styrt blødt i 2 dage- og nu er det stoppet li så brat igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Muffinmus

svært at sige, nogle gange kan kroppen godt udskyde mens lid uden nogen som helst grund...så uden en positiv test er det svært at sige om det ikke bare er det der er sket:-)

Anmeld

17. april 2011

Lisbeth1985

C@mill@ skriver:

HJÆÆLLPPP TØSER!!!!!

Kan man på nogen måde konstatere at man har været gravid og nu har mistet hvis man ikk har ku teste positiv???

Hilsen Camilla som var 7 dage over tid-negativ test- styrt blødt i 2 dage- og nu er det stoppet li så brat igen...

Kun ved en blodprøve, men den skulle nok være taget inden du begyndte at bløde

Min erfaring er dog, at graviditetstest er meget følsomme (jeg testede positiv, selvom mit hcg kun var 8).. Så hvis du har været biokemisk gravid, tror jeg, at du ville have testet (svagt) positivt..

Held og lykke med projekt-baby Jeg er sikker på, at det snart er jeres tur

Anmeld

17. april 2011

SussieThyssen

C@mill@ skriver:

HJÆÆLLPPP TØSER!!!!!

Det kan du sagtens.
Vi er ret mange, som aldrig når at måle noget som helst, men alligevel har haft en anelse eller viden om at man var gravid, og den så bliver til en SA.

Måden du beskriver det på, tyder også på det.
Men du har i det mindste kun nået at være det så kort, så det rent fysisk ingen betydning har.
Som du sikker ved, så har over 60 % af alle kvinder en kortvarig graviditet, som de stort set ikke når at registrere inden de bliver gravide igen. Videnskaben mener, at kroppen på den måde "øver" sig.
Og det foregår oftest som du beskriver det der. Man går lidt over tid, når ikke at måle noget, og styrtbløder så pludseligt, og så er det overstået.

Så fat mod..det skal nok komme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det lyder mere som en Biokemisk end en SA, men uanset er det dybt frustrerende hvis det er tilfælde. Har selv været begge steder.

Anmeld

18. april 2011

foto på lærred

Lisbeth1985 skriver:

Kun ved en blodprøve, men den skulle nok være taget inden du begyndte at bløde

Min erfaring er dog, at graviditetstest er meget følsomme (jeg testede positiv, selvom mit hcg kun var 8).. Så hvis du har været biokemisk gravid, tror jeg, at du ville have testet (svagt) positivt..

Held og lykke med projekt-baby Jeg er sikker på, at det snart er jeres tur

Jeg må nok også melde mig enig her.

Anmeld

18. april 2011

C@mill@

SussieThyssen skriver:

Det kan du sagtens.
Vi er ret mange, som aldrig når at måle noget som helst, men alligevel har haft en anelse eller viden om at man var gravid, og den så bliver til en SA.

Måden du beskriver det på, tyder også på det.
Men du har i det mindste kun nået at være det så kort, så det rent fysisk ingen betydning har.
Som du sikker ved, så har over 60 % af alle kvinder en kortvarig graviditet, som de stort set ikke når at registrere inden de bliver gravide igen. Videnskaben mener, at kroppen på den måde "øver" sig.
Og det foregår oftest som du beskriver det der. Man går lidt over tid, når ikke at måle noget, og styrtbløder så pludseligt, og så er det overstået.

Så fat mod..det skal nok komme.

Kærligst
Sussie

Tak for dit gode svar, li sådan nogle vise ord jeg havde brug for til mit spørgsmål... Knus fra mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.