9 årig laver uheld i bukserne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Anonym trådstarter

Mig med maven skriver:

Uden at være læge / Psykolog eller lign, og jeg kender jo heller ikke jeres dreng og familie. Men jeg har arbejdet som pædagog i nogle år, og der var en af "mine børn", der fik diagnogsen: ENCOPRESE.

http://www.ouh.dk/wm158854 

Det kunne være at i skulle læse lidt om det, og hvis det passer på ham, kunne i fremlægge det for jeres egen læge.

Christina

Tusind tak for det. Jeg har googlet det lidt, og har fundet nogle artikler om det, som jeg har givet videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mig med maven

Anonym skriver:

Tusind tak for det. Jeg har googlet det lidt, og har fundet nogle artikler om det, som jeg har givet videre.

Det var da bestemt så lidt. du er velkommen til at kontakte mig på en pb, hvisd u vil vide mere!

Anmeld

17. april 2011

Lillefe

Det lyder fuldstændig som opmærksomhed.. problemet er nok at han ikke får al den opmærksomhed hvis han ikke gør det.. Umiddelbart skal de give ham ekstrem meget opmærksomhed når han ikke gør det, og det er det han mangler.. tænk alle de mennesker der giver ham opmærksomhed nu? umiddelbart så skal de slet ikke komentere uheldet andet end "vi er også ligeglade det er ikke vores problem" og ikke mere i det...

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Det lyder fuldstændig som opmærksomhed.. problemet er nok at han ikke får al den opmærksomhed hvis han ikke gør det.. Umiddelbart skal de give ham ekstrem meget opmærksomhed når han ikke gør det, og det er det han mangler.. tænk alle de mennesker der giver ham opmærksomhed nu? umiddelbart så skal de slet ikke komentere uheldet andet end "vi er også ligeglade det er ikke vores problem" og ikke mere i det...

Jeg ville også tro det er derfor, men han er den mindste dreng, han har to ældre brødre, men han er den der får det meste opmærksomhed derhjemme.

Så umiddelbart virker det ikke somom det er fordi han mangler opmærksomhed.

Anmeld

18. april 2011

Lillefe

Anonym skriver:

Jeg ville også tro det er derfor, men han er den mindste dreng, han har to ældre brødre, men han er den der får det meste opmærksomhed derhjemme.

Så umiddelbart virker det ikke somom det er fordi han mangler opmærksomhed.

Nej men det er gerne den mindste som er mest oprørsk..  som regel ... dog er der undtagelser..

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Nej men det er gerne den mindste som er mest oprørsk..  som regel ... dog er der undtagelser..

Det kan vi hurtigt blive enige om

Ham og hans mellemste bror (17 år), er uvenner on/off hver dag næsten.

Når ikke hans forældre gider diskutere med ham, er der altid storebror.

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Vil også gerne vide lidt mere om hvad jeg skal gøre som svigerinde, for jeg skal være barnepige på ham imorgen i 6 timer, og har bestemt ikke lyst til at der skal være stor diskussion, og chancen for han laver et uheld indenfor den tid, er rimelig stor tror jeg.

Anmeld

18. april 2011

Lillefe

Anonym skriver:

Det kan vi hurtigt blive enige om

Ham og hans mellemste bror (17 år), er uvenner on/off hver dag næsten.

Når ikke hans forældre gider diskutere med ham, er der altid storebror.

Det tyder også på opmærksomheds problemer.. ville jeg sige.

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Det tyder også på opmærksomheds problemer.. ville jeg sige.

Ja, det kunne jeg også fristes til at tro. Tak for svar

Anmeld

18. april 2011

TbCp

Min lillebror gjorde det i den alder... Det var psykisk betinget...

Jeg vil ikke rigtig skrive så meget mere når det ikke er muligt at svare anonymt, men synes da de skal prøve at få ham til en psyk. så de kan finde ud af om det er der problemet ligger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.