Hvornår skal man regne sin mens. for at være startet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Anonym trådstarter

Da jeg soppet med p-piller havde jeg self. mens. og også som det plejer derefter har jeg haft det jeg personligt vil kalde akutte blødninger så har jeg lige blødt voldsomt mens jeg har været på toilet også har der ikke været mere detter er sket 2-3 gange sidste gang jeg havde en akut blødning var i fredags, og igår lørdag kl. 23.30 fik jeg min rigtig omgang mens. og jeg prøver jo at føre kalender over det men skal jeg så skrive min mens gældte helt fra i fredags af eller først lørdag eller først søndag (idag)?

Håber i kan hjælpe mig for det her er noget rodet noget for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

HopinWishin

Anonym skriver:

Da jeg soppet med p-piller havde jeg self. mens. og også som det plejer derefter har jeg haft det jeg personligt vil kalde akutte blødninger så har jeg lige blødt voldsomt mens jeg har været på toilet også har der ikke været mere detter er sket 2-3 gange sidste gang jeg havde en akut blødning var i fredags, og igår lørdag kl. 23.30 fik jeg min rigtig omgang mens. og jeg prøver jo at føre kalender over det men skal jeg så skrive min mens gældte helt fra i fredags af eller først lørdag eller først søndag (idag)?

Håber i kan hjælpe mig for det her er noget rodet noget for mig!

Jeg begyndte først at holde kalender over det, perioden efter jeg havde fået min første mens.... for mit var også lidt rodet den første gang

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

Jeg begyndte først at holde kalender over det, perioden efter jeg havde fået min første mens.... for mit var også lidt rodet den første gang

okay... mange tak... tror jeg vist også jeg skulle ha gjordt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.