Hej tøse og et lile vaccinations udbrud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

birgittemarie

Bare et lille kvæk fra mig og et undskyld, jeg ikke får skrevet en rumlende sk#d i disse dage. Jeg har drøntravlt, men jeg følger med på sidelinien så godt, jeg kan.

Og så har jeg IGEN måttet aflyse NM's vaccination, fordi husbond igen går rundt og hoster og er febervarm... Jeg var ellers villig til at tage chancen, men lægen mente, det var bedre at vente.
Hvordan i himlens navn får man ungerne vaccineret på den her årstid, hvis alle i husstanden skal være fuldstændigt snøftefri ved nålsindføring?

ØV! Jeg gruer for den rådne vaccine og den vil bare ikke overstås!

Jeg ser forøvrigt, at I planlægger weekendtræf Niiice.

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Monica

Gustav blev vaccineret da han var snottet. Hun sagde at han bare ikke måtte have feber eller være syg.... Og i min verden er han ikke syg pga lidt snot... Som du selv skriver, det er jo nærmest kronisk...

Anmeld

27. oktober 2008

mor til en del

Cilas skal ikke vaccineres inden han har været frisk et stykke tid, om han så skal vente flere måneder. Han har jo lige fra dag 1. haft en skidt immunforsvar, og taget imod alt hvad de andre har slæbt til hus.

MIn mands kollegas søn havde det nogen lunde ligesådan som lille, og trods en smugle snot lod de ham vaccinere, han udviklede så mæslinger, og endte med at miste næsten alt hørelse, og er idag udstyret, med indopereret høreapperat, på det ene øre, og skal her i efteråret have indopereret i den anden side.

Så vent endelig til du føler at i alle er klar til det....

Lisbeth.

Anmeld

27. oktober 2008

Tynen

Er der den en deadline for den vaccination?

Har samme problem med Stella.
Hun er nærmest forkølet og pyller hver 2. - 3. uge lige i tiden - Der er dælme trættende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.