Natteroderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Nadi

Oliver vågnede i nat og kom ind til os, men ville han sove. NEJ! Absolut ikke, han skulle da kravle rundt, putte på de mærkeligste måder og snakke lidt. Kl 5.30 fik jeg ham endelig til at falde til ro og fik ham til at sove, og f..k hvor er jeg smadret lige nu. Er godt nok lykkelig for at jeg ikke skal sidde oppe på skolen og have ana/fys lige nu
Håber I andre har fået jeres nattesøvn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

birgittemarie

Overhovedet ikke. NM vil under ingen omstændigheder sove før midnat for tiden. Hun er helt vild og euforisk og vælter rundt og skriger og griner og kaster sig ind over mit ansigt, så jeg får knæ i øjet.... Åååååh Og selvfølgelig lige nu, hvor jeg har vendt min døgnrytme til at sove med hende fra ved 21-tiden...
Så du er slet ikke alene med din lille terrorist

Knus fra Birgitte

Anmeld

27. oktober 2008

metted

Nadi skriver:

Oliver vågnede i nat og kom ind til os, men ville han sove. NEJ! Absolut ikke, han skulle da kravle rundt, putte på de mærkeligste måder og snakke lidt. Kl 5.30 fik jeg ham endelig til at falde til ro og fik ham til at sove, og f..k hvor er jeg smadret lige nu. Er godt nok lykkelig for at jeg ikke skal sidde oppe på skolen og have ana/fys lige nu
Håber I andre har fået jeres nattesøvn!

Hej.

Hvad med en natsle, hvor barnet puttes i en sovepose som er gjort fast under sengen. Det har viket her, hvor Jonas har sovet utroligt hurtigt. Han var også en af dem som ikke kunne finde ro, andet end hvis han blev holdt nede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.