Godnat min skat - en guide til rolige nætter fra Poltikens forlag
Forfatter: Benedikte Hertel - familieterapeut, sundplejerske og forfatter til bl.a. Politikens Babybog. Udover erfaring med familielivets udfordringer har hun i en del år beskæftiget sig med psykisk arbejdsmilijø og kunsten at få familieliv til at hænge sammen. Hun har i over 20 år rådgivet forældre om små og store børn, opdragelse og familieliv både personligt og via brevkasser, radio og tv. Hun er desuden en efterspurgt foredragsholder, supervisor og coach.
Str.: -
Farve: -
Stand: ALDRIG brugt
Pris: husker ikke
Pris hos mig: 65.- (jeg betaler porto som brev)
"Første" side i bogen:
Alle forældre vil Deres børn det bedste og søger derfor både viden og råd om, hvordan de kan sikre sig en god nattesøvn for hele familien. Når det gælder om at få barnet til at sove trygt, godt og længe, opnår man det bedste resultat ved at bruge intuition og sund fornuft. Fordelen ved at kende til barnets naturlige udvikling og døgnrytme er, at det vil give en forståelse for barnets reaktioner, og med denne forståelse vil det være langt lettere at sættesig ind i barnets situation og finde en løsning på eventuelle problemer.
I denne bog får I råd og vejledning til at finde frem til den bedste nattesøvn for lige netop Jeres familie.
Bagsiden af bogen:
En rolig nattesøvn er noget af det mest livgivende der findes. Omvendt kan søvnmangle virkelig tære på kræfterne. Det kan enhver børnefamilie bekræfte.
Men årene med små børn behøver ikke at være ensbetydende med urolige nætter og konstant søvnunderskud. Godnat min skat guider dig igennem med viden og erfaring, der findes om børns søvn. Den giver dig mulighed for at finde den nøgle til rolige nætter, der passer bedst til din familie. Guiden giver råd om søvnproblemer og gode sovevaner til både nybagte forældre og forældre til lidt større børn.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld