Sælges: Bogen om allergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
583 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Nadia&Daniel

Bogen om allergi - forlaget TekstXpressen

Forfatter: Joan Tønder Grønning - journalist og tidligere redaktør på AstmaAllergi Bladet.
Str.: -
Farve: -
Stand: ALDRIG brugt
Pris: husker ikke
Pris hos mig: 145.- (jeg betaler porto som brev)

Bagsiden af bogen:

"Bogen om allergi" er for dig, der har allergi, eller som gerne vil undgå at få det.

Her får du klarhed over, hvad du rent faktisk kan gøre, for ar allergi fylder mindst muligt i hverdagen.

Med opslagsbogen får du for første gang et samlet overblik over, hvordan du bedst forebygger udvirkling af allergi, og ikke mindst hvordan du mindsker symtomerne på en allerede opstået allergi - både hos dig selv og din familie.

Her er både grundlæggende fakta til dig uden allergi, mere uddybende til dig, der lige har fået konstateret allergi, men også særlige fif til dig, der har haft allergi i mange år.

"Bogen om allergi" beskriver alle allergityper og er sober, saglig og renset for skrøner og husmorråd. Bogens faglige indhold er gennemgået af 10 førende danske allergieksperter. Det gør "bogen om allergi" helt unik.

www.bogenomallergi.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Nadia&Daniel

3. maj 2011

Nadia&Daniel

Opper efter en tur i det Jyske

Anmeld

10. maj 2011

Nadia&Daniel

Bagsiden af bogen:

"Bogen om allergi" er for dig, der har allergi, eller som gerne vil undgå at få det.

Her får du klarhed over, hvad du rent faktisk kan gøre, for ar allergi fylder mindst muligt i hverdagen.

Med opslagsbogen får du for første gang et samlet overblik over, hvordan du bedst forebygger udvirkling af allergi, og ikke mindst hvordan du mindsker symtomerne på en allerede opstået allergi - både hos dig selv og din familie.

Her er både grundlæggende fakta til dig uden allergi, mere uddybende til dig, der lige har fået konstateret allergi, men også særlige fif til dig, der har haft allergi i mange år.

"Bogen om allergi" beskriver alle allergityper og er sober, saglig og renset for skrøner og husmorråd. Bogens faglige indhold er gennemgået af 10 førende danske allergieksperter. Det gør "bogen om allergi" helt unik.

www.bogenomallergi.dk

Anmeld

17. maj 2011

Nadia&Daniel

24. maj 2011

Nadia&Daniel

Bogen om allergi - forlaget TekstXpressen

Forfatter: Joan Tønder Grønning - journalist og tidligere redaktør på AstmaAllergi Bladet.
Str.: -
Farve: -
Stand: ALDRIG brugt
Pris: husker ikke
Pris hos mig: 145.- (jeg betaler porto som brev)

Anmeld

28. maj 2011

Nadia&Daniel

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.