Hvordan rejse til udland med småbørn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
mybaby-girl skriver:

Okay, vi havde tænkt os at bo på hotel christna ved gardasøen, og der ved jeg at de ikk har eget køkken på værelserne.

Det ville gøre det lidt nemmere, så I ikke var afhængige af, at skulle ud og købe maden hver gang når han skulle have noget at spise.

Da vi var afsted spiste Luka som regel hjemme inden, at vi tog ud og spise om aften. Det gjorde vi da han skulle have sin aftensmåltid omkring kl. 18 og det var for tidligt for os andre. Når vi så var ude og spise fik han et stykke brød, frugt eller noget andet og sidde og guffe i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

pussepige

MoarHvidovre skriver:

Det ville gøre det lidt nemmere, så I ikke var afhængige af, at skulle ud og købe maden hver gang når han skulle have noget at spise.

Da vi var afsted spiste Luka som regel hjemme inden, at vi tog ud og spise om aften. Det gjorde vi da han skulle have sin aftensmåltid omkring kl. 18 og det var for tidligt for os andre. Når vi så var ude og spise fik han et stykke brød, frugt eller noget andet og sidde og guffe i.

Vil sige når vi er på ferie vælger vi også altid en feriebolig med eget køkken.. Det gør det hele lidt nemmere, plus at så behøver man ikke gå ud og spise hver eneste aften og hvergang man er sulten..

Anmeld

16. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
pussepige skriver:

Vil sige når vi er på ferie vælger vi også altid en feriebolig med eget køkken.. Det gør det hele lidt nemmere, plus at så behøver man ikke gå ud og spise hver eneste aften og hvergang man er sulten..

Det har vi gjort efter vi har fået børn. Det gør tingene meget nemmere og samtidig er det meget hyggeligt, at lave mad hjemme og hygge med det. Det har vi også altid gjort et par aftner når vi har været afsted.

Vi skal til Mallorca igen i maj, og nu har vi to børn, så for os er det et must der er køkken.

Anmeld

17. april 2011

foto på lærred

Jeg så i Babysam, at de havde sådan en autostol (tror det var Rømers) hvor barnet ligger mere ned. Dvs ala et liftnet (som det selvfølgelig ikke er, fordi det er hardshell ligesom alm. autostole og fuldt godkendt) tænkte om det måske kunne være bedre for ham til at have når I skal køre langt i de strækninger hvor han skal sove, så det måske er mere behageligt. Men igen så ved jeg slet ikke hvor langt den går op til. Måske er det kun til det første halveår eller sådan noget. Jeg så den kun lige hurtigt i deres udstilling. Jeg så at man kunne leje dem. Det var ikke dyrt. Måske 170 kr pr måned eller sådan noget.

Ellers så tror jeg I skal gøre godt med stop på vej der ned og måske kører fra DK lige inden han normalt sover og så kører om natten hvor han sover.

Håber i får en rigtig god tur.

Anmeld

17. april 2011

mybaby-girl

MoarHvidovre skriver:

Ja oka, og i tilfælde har vi jo bar et eller andet med

Anmeld

17. april 2011

mybaby-girl

pussepige skriver:

Vi kører som regel om dagen og holder længere pauser så de ikke skal sidde i den stol..

Men nu har vi en stor bil/bus så det er ikke sådan at der er nogen der sidder helt klemt og ikke kan bevæge sig.. MEn de skal da lige ud og strække ben og bruge lidt krudt..

Jaa okay .. Jeg havde tænkt lidt om at vi kørte her hjemmefra om morgen, og så kunne vi holde længere pauser og så måske kører hele natten, på skift med tre personer, som kan kører

Anmeld

17. april 2011

mybaby-girl

foto på lærred skriver:

Jeg så i Babysam, at de havde sådan en autostol (tror det var Rømers) hvor barnet ligger mere ned. Dvs ala et liftnet (som det selvfølgelig ikke er, fordi det er hardshell ligesom alm. autostole og fuldt godkendt) tænkte om det måske kunne være bedre for ham til at have når I skal køre langt i de strækninger hvor han skal sove, så det måske er mere behageligt. Men igen så ved jeg slet ikke hvor langt den går op til. Måske er det kun til det første halveår eller sådan noget. Jeg så den kun lige hurtigt i deres udstilling. Jeg så at man kunne leje dem. Det var ikke dyrt. Måske 170 kr pr måned eller sådan noget.

Ellers så tror jeg I skal gøre godt med stop på vej der ned og måske kører fra DK lige inden han normalt sover og så kører om natten hvor han sover.

Håber i får en rigtig god tur.

Ja okay, det kunne jo være en mulighed Den kigger jeg lige på, tak for budet ..

Anmeld

17. april 2011

mybaby-girl

pussepige skriver:

Jaa, vi har så kigget på et hotel, jeg ved ikke en skid om de der ferieboligere ..

Anmeld

17. april 2011

pussepige

mybaby-girl skriver:

Jaa, vi har så kigget på et hotel, jeg ved ikke en skid om de der ferieboligere ..

Vi bestiller altid ved dansk fri ferie.. Super søde og danske guider på feriestedet.. Var der ihvertfald sidst..

Ellers er der dtf travel..

Anmeld

17. april 2011

mybaby-girl

pussepige skriver:

Vi bestiller altid ved dansk fri ferie.. Super søde og danske guider på feriestedet.. Var der ihvertfald sidst..

Ellers er der dtf travel..

Oki, tak det kigger jeg lidt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.