Hvordan rejse til udland med småbørn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.374 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. april 2011

mybaby-girl

Hej

Vi har snakket lidt om at tage til Italien til sommer i én uge, når manden  har ferie Og det glæder jeg mig til, men jeg kom til at tænke på, hvordan med en dreng på 8 og halv månede ??? 

Skal vi bruge barnevogn el. klapvogn ? Hvor meget mad og bleer ??

Hva kunne vi regne med han spiste på det tidspunkt og hvor meget han kan holde til i bilen, vi regnte med det bliver en kør selv ferie ?? 

Hvordan har jeres erfaringer været ??

Håber på nogle svar og på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Maja_4000

mybaby-girl skriver:

Hej

Vi har snakket lidt om at tage til Italien til sommer i én uge, når manden  har ferie Og det glæder jeg mig til, men jeg kom til at tænke på, hvordan med en dreng på 8 og halv månede ??? 

Hva kunne vi regne med han spiste på det tidspunkt og hvor meget han kan holde til i bilen, vi regnte med det bliver en kør selv ferie ?? 

Jeg har endnu ikke været ude og rejse med baby :b Men jeg kan huske fra tidligere ferier i Italien at de har et kæmpe udvalg af bleer , babymad osv. .. Så I behøver slet ikke tage det hele med hjemmefra

Anmeld

16. april 2011

mybaby-girl

Maja_4000 skriver:

Jeg har endnu ikke været ude og rejse med baby :b Men jeg kan huske fra tidligere ferier i Italien at de har et kæmpe udvalg af bleer , babymad osv. .. Så I behøver slet ikke tage det hele med hjemmefra

Udvalg, hvor henne ??? På hotellet eller i butikker ??

Anmeld

16. april 2011

Maja_4000

mybaby-girl skriver:

Udvalg, hvor henne ??? På hotellet eller i butikker ??

Butikker .. De har jo de der kæææmpe supermarkeder ! Tror de har a l t der

Personligt ville jeg tage lidt med til de første par dage , og så ellers købe dernede (:

Anmeld

16. april 2011

mybaby-girl

Maja_4000 skriver:

Butikker .. De har jo de der kæææmpe supermarkeder ! Tror de har a l t der

Personligt ville jeg tage lidt med til de første par dage , og så ellers købe dernede (:

Jaa, okay

Tak ...

Anmeld

16. april 2011

pussepige

mybaby-girl skriver:

Hej

Vi skal også på kør selv ferie til Italien..

Vi plejer så at tage bleer med hjemmefra så ved vi at de holder tæt.. Mad tager vi lidt med at altså mme og det forskellige de spiser.. Resten køber vi i et supermarkedet de har jo stort set alt som vi har her hjemme.. 

Anmeld

16. april 2011

mybaby-girl

pussepige skriver:

Vi skal også på kør selv ferie til Italien..

Vi plejer så at tage bleer med hjemmefra så ved vi at de holder tæt.. Mad tager vi lidt med at altså mme og det forskellige de spiser.. Resten køber vi i et supermarkedet de har jo stort set alt som vi har her hjemme.. 

Ja, havde også tænkt mig at tage lidt med, og så kan man jo se hvad de har dernede .. Hvordan med bilturen ?? Kører i om natten eller hvordan med strække ben og pause fra autostol ????

Anmeld

16. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi var på Mallorca da Luka var 9 mdr. Jeg havde taget bleer med hjemmefra, men løb tør og købte dernede og de var super fine. Så købte jeg kartofler, kød og grønsager dernede som jeg lavede mad til ham af. Jeg købte desuden også rugbrød dernede som jeg lavede øllebrød af. Det skal lige siges, at jeg lavede til et par dage af gange og at vi havde en microovn, så jeg nemt lige kunne varme det.

Jeg vil anbefale, at I har jeres eget køkken der, hvor I skal bo - det er lidt nemmere.

Vi havde klapvogn med og det fungerede super fint.

Anmeld

16. april 2011

mybaby-girl

MoarHvidovre skriver:

Vi var på Mallorca da Luka var 9 mdr. Jeg havde taget bleer med hjemmefra, men løb tør og købte dernede og de var super fine. Så købte jeg kartofler, kød og grønsager dernede som jeg lavede mad til ham af. Jeg købte desuden også rugbrød dernede som jeg lavede øllebrød af. Det skal lige siges, at jeg lavede til et par dage af gange og at vi havde en microovn, så jeg nemt lige kunne varme det.

Jeg vil anbefale, at I har jeres eget køkken der, hvor I skal bo - det er lidt nemmere.

Vi havde klapvogn med og det fungerede super fint.

Okay, vi havde tænkt os at bo på hotel christna ved gardasøen, og der ved jeg at de ikk har eget køkken på værelserne.

Anmeld

16. april 2011

pussepige

mybaby-girl skriver:

Ja, havde også tænkt mig at tage lidt med, og så kan man jo se hvad de har dernede .. Hvordan med bilturen ?? Kører i om natten eller hvordan med strække ben og pause fra autostol ????

Vi kører som regel om dagen og holder længere pauser så de ikke skal sidde i den stol..

Men nu har vi en stor bil/bus så det er ikke sådan at der er nogen der sidder helt klemt og ikke kan bevæge sig.. MEn de skal da lige ud og strække ben og bruge lidt krudt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.