SÅ nåede jeg termin :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

En skam du ikke bor lige i nærheden, så vi kunne underholde hinanden... Jeg har også nydt at have weekenden sammen med manden og gruer for i morgen når jeg igen er alene - og tankerne kan få frit løb!!

Heldigvis har jeg gravidsvømning mandag og så kommer min mor sandsynligvis tirsdag... jeg har det bedst med at holde mig aktiveret, da jeg ellers er bange for at gå hen og blive helt bims  Men går jo og lægger mærke til alle kroppens små signaler når man er alene... om det så er en prut der trykker lidt (ja undskyld mig )... men det gør jeg virkelig

Jeg vil sende dig ve-støv i ubegrænsede mængder ind til der kommer en lille lækker bebs ud til dig

Men tror du har ret... din egen jordemoder skal da lige være på vagt - det er HELT sikkert det han venter på!!

Line

Ja, det kunne være hyggeligt...  

Jeg går virkelig også og lægger mærke til hver eneste lille ryk jeg lige får i lænden, og om hvor længe mine mens. smerter varer... og det blir sikkert endnu værre i morgen...  

Jeg eeeelsker simpelthen min jordemoder, så håber godt nok at hun er der den dag og hjælper ham til verden  Mange tak for vestøvet... håber det snart hjælper....

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.