SÅ nåede jeg termin :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. april 2011

_-Kathrine-_

Hej de damer

Ja, så nåede vi til min terminsdag... Her til morgen gik slimproppen (lidt nasty) og har MEGET murren og mens agtige smerter i underlivet... Så det er spændende at se om han snart vil ud til os...

Rigtig go weekend til jer alle

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Stine Raaholt

Ihhh, hvor vildt at det lige sker på terminsdag... det kunne da godt tyde på at du ikke går mange dage over tid

pøj pøj... sender en masse vestøv og gode fødselstanker...

kram Stine

Anmeld

16. april 2011

_-Kathrine-_

Stine Raaholt skriver:

Ihhh, hvor vildt at det lige sker på terminsdag... det kunne da godt tyde på at du ikke går mange dage over tid

pøj pøj... sender en masse vestøv og gode fødselstanker...

kram Stine

Ja, synes også det er lidt sjovt  Har søgt lidt rundt på siden og kan se at det er meget forskelligt hvor lang tid der går... men synes det har medført at jeg er blevet endnu mere utålmodig

Tak, Vestøvet modtages med kyshånd

Kathrine

Anmeld

16. april 2011

birthee

Spændende!!! Man kan da håbe at der så sker noget inden alt for længe...... Krydser fingre for dig

Anmeld

16. april 2011

_-Kathrine-_

birthee skriver:

Spændende!!! Man kan da håbe at der så sker noget inden alt for længe...... Krydser fingre for dig

Tak skal du ha'

Anmeld

16. april 2011

Line Højdal

Ihh hvor spændende... Jeg håber for dig at der sker noget meget snart!! Jeg gruer for at runde terminsdagen - tror jeg bliver helt bims. Nu har man gået med den dato i hovedet såå længe og så vil man jo helst ikke snydes (selvom man godt ved at +/- 2 uger er normalt)...

Jeg er allerede vildt utålmodig og er "kun" 39+2

Sender dig lige et ordentligt læs ve-støv.. og så må vi altså lige bytte, når du har din guldklump i armene

HEP HEP HEP!! Kom så ud babyer!!

Line

Anmeld

17. april 2011

mortil4dejligepiger

Mon ikke du er igang nu?

Med murren og mens.smerter, så tror jeg, det er op over  Rigtig meget held og lykke med det!!

Anmeld

17. april 2011

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Ihh hvor spændende... Jeg håber for dig at der sker noget meget snart!! Jeg gruer for at runde terminsdagen - tror jeg bliver helt bims. Nu har man gået med den dato i hovedet såå længe og så vil man jo helst ikke snydes (selvom man godt ved at +/- 2 uger er normalt)...

Jeg er allerede vildt utålmodig og er "kun" 39+2

Sender dig lige et ordentligt læs ve-støv.. og så må vi altså lige bytte, når du har din guldklump i armene

HEP HEP HEP!! Kom så ud babyer!!

Line

Da jeg nåede den magiske dato igår, tror jeg det sådan først rigtig gik op for mig hvad det er der snart skal ske.... Meget mystisk...! Utålmodigheden er der, men det er ikke så slemt når jeg ikke går rundt alene hjemme... tror det bliver rigtig slemt når manden skal på job i morgen og tirsdag...

Du kan tro du får vestøvet tilbage når jeg har fået min bebs i armene

Kathrine

Anmeld

17. april 2011

_-Kathrine-_

mortil3dejligepiger skriver:

Mon ikke du er igang nu?

Med murren og mens.smerter, så tror jeg, det er op over  Rigtig meget held og lykke med det!!

Ingen baby endnu - desværre..!  Men tror ikke der går så forfærdelig lang tid endnu...! Min egen jordemoder har vagt mandag, tirsdag og onsdag, så det kan være at han venter på hun møder ind i morgen - det er ihvertfald det jeg bilder mig ind

Kathrine

Anmeld

17. april 2011

Line Højdal

_-Kathrine-_ skriver:

Da jeg nåede den magiske dato igår, tror jeg det sådan først rigtig gik op for mig hvad det er der snart skal ske.... Meget mystisk...! Utålmodigheden er der, men det er ikke så slemt når jeg ikke går rundt alene hjemme... tror det bliver rigtig slemt når manden skal på job i morgen og tirsdag...

Du kan tro du får vestøvet tilbage når jeg har fået min bebs i armene

Kathrine

En skam du ikke bor lige i nærheden, så vi kunne underholde hinanden... Jeg har også nydt at have weekenden sammen med manden og gruer for i morgen når jeg igen er alene - og tankerne kan få frit løb!!

Heldigvis har jeg gravidsvømning mandag og så kommer min mor sandsynligvis tirsdag... jeg har det bedst med at holde mig aktiveret, da jeg ellers er bange for at gå hen og blive helt bims  Men går jo og lægger mærke til alle kroppens små signaler når man er alene... om det så er en prut der trykker lidt (ja undskyld mig )... men det gør jeg virkelig

Jeg vil sende dig ve-støv i ubegrænsede mængder ind til der kommer en lille lækker bebs ud til dig

Men tror du har ret... din egen jordemoder skal da lige være på vagt - det er HELT sikkert det han venter på!!

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.