Fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2008

twinboys

Mathilde skriver:

Ej det var da lidt sjovt med den blomst... Det var nok et tegn

Kram Mathilde

Ja smiler... Og jeg kan ikke holde blomster, så det var jo virkelig underligt.. Men rigtig dejligt...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Fam. Madsen

hej

vi havde prøvet i 1½ år inden jeg blev gravid og jeg havde op til flere gange haft det som om jeg var gravid og min mens udbelv også flere gange men når jeg teste så var den bare negativ

men da jeg så blev gravid var der over hovdet igen tegn på nogen måder.. jeg fandt ud af at jeg var gravid ved at jeg skulle til skanning på skejby og der så legen så at jeg var gravid og var 2mdr henne.. men jeg havde ikke nogen tegn på det... først da jeg var 3mdr. henne begynde jeg og få kvalme... så det er den dejligste tur på et syghus ud over den dag sønnen kom til verden

sandra

Anmeld

27. oktober 2008

ekzunz

1.gang havde jeg ingen anelse. Bad endda om en fyreseddel fra mit job fordi jeg bare slet ikke kunne rumme det og tudede hele dagen..
Den fik jeg så fredag, og testede positiv lørdag - og så ville de sgu ikke ha mig tilbage...

Med Klara vendte jeg ryggen til min gemal i sengen og tænkte: "hmm - da blev jeg vist gravid" Ved godt det lyder skørt, men jeg var ikke et sekund i tvivl - og den holdt også stik. Det var bestemt ikke planlagt. Lukas var kun 6 mdr. - det var 2. gang vi havde sex efter jeg havde født (1. gang var ugen inden), men hun er skøn og dejlig og jeg er glad for hun kom!!

Rikke

Anmeld

27. oktober 2008

Heidi.

Hej Mathilde..

Alle 3 gang ejeg har været gravid, har jeg været sikker på det inden jeg testede.. Den første gang var jeg dog ikke 100% sikker, men jeg kunne mærke noget anderledes. Jeg havde jag i underlivet, og ømme bryster...
Anden gang mærkede jeg tegn tidligt.. Havde osse kvalme meget tidligt.. 3 gang vidste jeg det også inden jeg testede60.png

Kh Heidi

Anmeld

28. oktober 2008

miver

Nej men mens. udblev jo og så da jeg testede positiv kom symtomerne hurtigt (kvalme,ømme bryster ) og skulle tisse hele tiden i starten
mie

Anmeld

28. oktober 2008

finkedinke

Med Klara vendte jeg ryggen til min gemal i sengen og tænkte: "hmm - da blev jeg vist gravid" Ved godt det lyder skørt, men jeg var ikke et sekund i tvivl - og den holdt også stik. Det var bestemt ikke planlagt. Lukas var kun 6 mdr. - det var 2. gang vi havde sex efter jeg havde født (1. gang var ugen inden), men hun er skøn og dejlig og jeg er glad for hun kom!!

Rikke

Jeg har kunne fornemme mine graviditeter meget tidligt hver gang.

Men med denne graviditet jeg er i lige nu var det lige som du skriver, jeg vidste det nærmest da manden var færdig
Det var som din heller ikke planlagt og vi havde brugt prævention, men alligevel havde jeg bare den der fornemmelse.

Berith

Anmeld

28. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

nej ikke med min søn var vildt overraskede teste negativ i uge 4+4 og 5+5 men mega positiv hos lægen da jeg var 6+3....... troede bare jeg gik langtid over igen mdr før kom jeg helt op på 53 dagen før 1 mens dag så viste det slet ikke have dog mens smerte og ret ømme brøster men have jeg tid i midten til mens kom.....hved 100 % benjamin er lave den 17-18/5-2000 pga skrev sex datoerne mens ned + scanningen
i uge 8-20
passede med en termin den 6/2-2001 men føde jo så den 24/1-2001......

Med min datter mæske jeg nået fra tro dag et efter sæden osv mødes osv*SS*..
var jeg næsten sikker.Starte fra jeg var 2+5 henne. have mega kvalm/opkast,Mega halsbrand ømme bryster af h til, dum ryg mere ind normal, små mens smerter.... teste ret tidlig var endelig knu 3+5 henne men efter mens 4+0....../er 100 % hun er lave den natten mellem den 18-19/11-2005 også ret nemt pga skrev sex datoerne ned...

så begge mine børn er lave på det man siger 15½ -16 dagen

*SSSSSS*.....

Anmeld

29. oktober 2008

monstar99

Første gang jeg var gravid viste jeg det slet ikke, var 17år og havde haft en betændelse i underlivet og urelgmæssig mens pga det.
Så der kom det meget bag på os.

Men den her gang sagde jeg nej tak til alkohol osv inden jeg tog testen fordi jeg var næsten sikker på den ville være positiv.
Hvilket den jo så også var.

Louise uge 34

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.