Fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde I en fornemmelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.618 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Mathilde

Jeg har hørt en hel del fortælle, at de nærmest bare vidste at de var gravide inden de kunne teste og at fornemmelsen var rigtig. Så jeg vil lige høre hvor mange af jer der "vidste" at i var gravide inden i tog en test og inden jeres mens udeblev..

Kram fra Mathilde, uden fornemmelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

twinboys

Hej lidt sjovt, men jeg havde bryster der fortalte det... Så havde jeg en blomst på det tidspunkt som hed vuggen... Den stod med en vugge med to små blomster i samme vugge... Normalt er der kun en blomst i hver vugge...Samme dag fandt jeg ud af at jeg var gravid og ca. 1 uge efter fik jeg at vide at jeg ventede tvillinger...

Så jeg havde en fornemmelse...

Majbritt

Anmeld

27. oktober 2008

Bastian

Nej, ingen fornemmelse! Og William var endda lavet med reagensglas. Vi havde været igennem en del forsøg uden positiv resultat, og denne gang adskilte sig ikke fra de andre - ikke bare en lille fornemmelse eller en lille smule graviditetstegn. Så det var en stor overraskelse, da blodprøven var positiv :-). Anden gang var lige så stor en overraskelse, for vi havde lige været på fertilitetsklinik for at snakke om at starte op igen. Alt imens var jeg rent faktisk gravid med Rebekka - så nej absolut heller ingen fornemmelser der.

Anmeld

27. oktober 2008

Balderson

Vi havde prøvet at blive gravid i et stykke tid, og der havde været et par gange hvor jeg troede nu var den der, men det var den jo så ikke...

Men da jeg så blev gravid, der havde jeg en helt anden ro i kroppen.. Det er faktisk lidt svært at beskrive, men jeg var slet ikke i tvivl.. Jeg vidste simpelhen at jeg var gravid og nogle dage efter fik jeg den dejligste lyserøde streg, som bevis...

Anmeld

27. oktober 2008

Mary

Med Annika, min yngste, tog jeg testen udelukkende pga en fornemmelse. Det var ikke planlagt, så jeg havde egentlig ingen grund til at teste, men det var jo meget godt jeg gjorde det

Anmeld

27. oktober 2008

A.

ja det haft jeg og det var så rigtig

Anmeld

27. oktober 2008

SaNiNa

ja. var hekt sikker hvade så ømmebryster og træt...

men mest af alt jeg hvade en underlig fornemmelse i maven.

Hvade jo så heller ikke haft min mens i flere måneder...

Anmeld

27. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg fik rimelig tidligt symptomer på graviditet, næsten en uge inden jeg gik over tid. Så der havde jeg da på fornemmelsen jeg var gravid, men ellers ikke.

Rikke

Anmeld

27. oktober 2008

moniquesmor

overhovede ikke selv om jeg have alle symtomen (staves) men jeg trode bare af jeg var syg.. og mente bestem ikke jeg behøve af hver gravid fordi man kaste op, have humørsvingninger, svimmelhed og hvad man ellers for..
så jeg fandt først ud af det i uge 11 hvor min kæreste endlig fik overtalt mig til af tag en prøve og det gjor jeg så
også var der gevinst

Anmeld

27. oktober 2008

Mathilde

twinboys skriver:

Hej lidt sjovt, men jeg havde bryster der fortalte det... Så havde jeg en blomst på det tidspunkt som hed vuggen... Den stod med en vugge med to små blomster i samme vugge... Normalt er der kun en blomst i hver vugge...Samme dag fandt jeg ud af at jeg var gravid og ca. 1 uge efter fik jeg at vide at jeg ventede tvillinger...

Så jeg havde en fornemmelse...

Majbritt

Ej det var da lidt sjovt med den blomst... Det var nok et tegn

Kram Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.