så kom Jonathan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

karina pigen

mia1981 skriver:

Ja av for pokker 

Jamen jeg var oppe 6 timer efter og gik rimlig  meget, så det er gået hurtigt, men jeg havde jo også en dreng til der ventede at jeg kom hjem...

Og når man så også er alene, er der jo ikke rigtig andet at gøre end op og igang

Hvordan går det med felix, han er jo allerede stor kan jeg se

han er allerede blevet 3 mdr.. det  kanjeg slet ik forstå, tiden går bare så hurtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

NinaNymannMadsen

stort tillykke med ham hvor er han da bare lækker

Anmeld

18. april 2011

maj2011

ihhh hvor syntes jeg han har et skønt navn, det valgte vi også til vores som er fra 5 februar :-)

tillykke emd ham :-)

Anmeld

18. april 2011

quity

mia1981 skriver:

Så kom min skønne søn og jeg er nu moaaaar til 2 dejlige drenge... Jonathan fra i tirsdags og christopher 7 år

Skulle havde kejsersnit tirsdag formiddag, men så fik jeg veer mandag aften... kl 1 om natten var det afsted til roskilde sygehus, hvor jeg havde den mest fantastiske jordemor... vi ville holde min kejsersnittid, men kl ca 6 var det afsted så kl 06.59 ankom mit andet vidunder og åhhh hvor jeg allerede elsker ham.

Er dog alenemor og kan konstatere her på min anden dag hjemme, at NØJ DET BLIVER HÅRDT. Men helt sikkert også det hele værd!!!!

Stort tillykke med drengen.

Hvis du har brug for snak eller fif til hvordan hverdagen som alenemor til to kan blive lettere, må du endelig skrive. Jeg er nemlig alenemor til en dreng på 5½ og en pige på 16 måneder.

Anmeld

18. april 2011

MinWilliam

Stort tillykke med ham

Hvor er han kær..

Anmeld

18. april 2011

pussepige

Stort tillykke med ham.. Hvor ser han da kær ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.