så kom Jonathan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.469 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. april 2011

mia1981

Så kom min skønne søn og jeg er nu moaaaar til 2 dejlige drenge... Jonathan fra i tirsdags og christopher 7 år

Skulle havde kejsersnit tirsdag formiddag, men så fik jeg veer mandag aften... kl 1 om natten var det afsted til roskilde sygehus, hvor jeg havde den mest fantastiske jordemor... vi ville holde min kejsersnittid, men kl ca 6 var det afsted så kl 06.59 ankom mit andet vidunder og åhhh hvor jeg allerede elsker ham.

Er dog alenemor og kan konstatere her på min anden dag hjemme, at NØJ DET BLIVER HÅRDT. Men helt sikkert også det hele værd!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

mortilfreja

mia1981 skriver:

Så kom min skønne søn og jeg er nu moaaaar til 2 dejlige drenge... Jonathan fra i tirsdags og christopher 7 år

Skulle havde kejsersnit tirsdag formiddag, men så fik jeg veer mandag aften... kl 1 om natten var det afsted til roskilde sygehus, hvor jeg havde den mest fantastiske jordemor... vi ville holde min kejsersnittid, men kl ca 6 var det afsted så kl 06.59 ankom mit andet vidunder og åhhh hvor jeg allerede elsker ham.

Er dog alenemor og kan konstatere her på min anden dag hjemme, at NØJ DET BLIVER HÅRDT. Men helt sikkert også det hele værd!!!!

Tillykke med ham  Hvor er han kær

Anmeld

16. april 2011

mia1981

mortilfreja skriver:

Tillykke med ham  Hvor er han kær

Tak, jeg er også helt forelsket

Anmeld

16. april 2011

LinLin

Stort tillykke

Anmeld

16. april 2011

SimoneL

TILLYKKE Hvor er han fin!

(Og stolte storebror ligeså)

Anmeld

16. april 2011

karina pigen

mia1981 skriver:

heheh søde mia.. er du os herinde.. endnu engang tillykke

karina

Anmeld

16. april 2011

karina pigen

mia1981 skriver:

fødte du eller fik du kejsersnit søde...

Anmeld

16. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med din prins nr. 2

Fandt ikke ud af om du fødte eller fik ks?

Anmeld

16. april 2011

henh01

Hvor er han skøn. Stort tillykke..

Kan trøste dig med at det bliver mindre hårdt når du lige får en rytme.. Du kan sagtens klare det.

Har faren vist interesse?

Anmeld

16. april 2011

Benjamins'mor

Stort tillykke med lille Jonathan. Han ser bare super sød ud! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.