Lidt herfra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hæh, læser så, at D-vitamin primært findes i fede fisk (jeg spiser ikke fisk), til dels i kød og margarine og så i æggeblommer (jeg hælder altid hviden fra og smider blommen ud) .....Jeg får vist næppe nok D-vitamin gennem maden. Og heller ikke af sollys  

Du må vist hellere stoppe en tur forbi apoteket eller matas efter d-vitamin, tror du ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

anna-jonas

Mine alarmklokker ringer gevaldigt, af at læse dit indlæg. For jeg tror da at der er en depression på vej, eller..............den er vist allerede landet. Får du stadig medicin?? I så fald hvilken??

Du er velkommen til at skrive til mig privat..............for jeg er bekymret for dig, min ven.

Lyder skønt med Albert....................den skønne knægt.

Anmeld

16. april 2011

JustAnotherName

Tsk, tsk, tsk...

Ellers burde vitaminpillen være nok, jeg går ud fra at der er kalk i?

Ja, der er alt det gængse i. Det er en MULTI vitamin
Men jeg tror klart at det kunne være en idé for mig, at sørge for, at få mere D-vitamin og kalk. Skal bare lige tjekke og tælle op på, hvad vitaminerne indeholder, så jeg ikke tager mere, end jeg bør.

Tak for påmindelsen og puffet til at gøre mere ved det.
Hvor svært bør det oss lige være, æ-og e-gå!

Anmeld

21. april 2011

Ranarupta

Hov, piger - jeg har slet ikke fået svaret jer 

Mange tak for jeres svar!!

Ja, tiden med Bønne går stærkt, hvilket på sin vis er dejligt, men også lidt skræmmende. Jeg kan jo næsten ikke nå at følge med...

Ja, jeg tror desværre, at det er kan være to ting, der slår mig ud af kurs:
Det kan være min depression, der driller, som Mette skriver eller det kan være som Pernille siger: underskud af D-vitamin.

Jeg tager min anti-dep. (75 mg. Effexor - må tages i forb. m. amning) slavisk og så er jeg begyndt at tage Multivitaminer med ekstra D-vitamin.
Og så sørger jeg for at komme ud i det dejlige vejr og prøver at tvinge mig selv til at nyde de små ting (fine forårsbebudere, fuglesang, blomsterduft og det allerbedste: Albert og alle hans sjove, dejlige, sure inputs).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.