Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tb skriver: Sælges til halv pris og derunder.. Nogle af tingene har aldrig været brugt.. Salatslynge 175 kr Multikværn 150 kr Easyrice 120 kr Toastsmart 150 kr Sutteflasker. 1 for 75 kr. Begge for 100 kr. Baby trio 40 kr. ISO serveringsskåle alle 3 dele for 300 kr SOLGT Gammeldags osteklokke 75 kr SOLGT Kværn i samme farve som ISO serien 100 kr Diverse Tupperware klude GIV ET BUD ) SOLGT Opbevaringsbeholdere med rødt låg (800 ml og 2 liter) køb begge for 150 kr Flødekande 50 kr SOLGT
Sælges til halv pris og derunder.. Nogle af tingene har aldrig været brugt..
Salatslynge 175 kr
Multikværn 150 kr
Easyrice 120 kr
Toastsmart 150 kr
Sutteflasker. 1 for 75 kr. Begge for 100 kr.
Baby trio 40 kr.
ISO serveringsskåle alle 3 dele for 300 kr SOLGT
Gammeldags osteklokke 75 kr SOLGT
Kværn i samme farve som ISO serien 100 kr
Diverse Tupperware klude GIV ET BUD ) SOLGT
Opbevaringsbeholdere med rødt låg (800 ml og 2 liter) køb begge for 150 kr
Flødekande 50 kr SOLGT
Hvad ska du ha for den lille sorte kande???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamax3 skriver: Hvad ska du ha for den lille sorte kande???
den er desværre solgt..
merle2010 skriver: tror jeg springer overmen tak for kigget
tror jeg springer overmen tak for kigget
det er bare ok
Fisenberg skriver: er de her solgt?? og har du et bedre billed af dem Sutteflasker. 1 for 75 kr. Begge for 100 kr. Baby trio 40 kr
er de her solgt?? og har du et bedre billed af dem
Baby trio 40 kr
Hej,
Undskyld det sene svar, men har været på ferie.. Jeg har stadig både flasker og baby trio. Er du stadig interesseret?? Jeg kan tage et bedre billede kun af de ting i morgen hvis det er..
Hilsen Tina
tb skriver: Hej, Undskyld det sene svar, men har været på ferie.. Jeg har stadig både flasker og baby trio. Er du stadig interesseret?? Jeg kan tage et bedre billede kun af de ting i morgen hvis det er.. Hilsen Tina
ja men må lige se et bedre billed
Fisenberg skriver: ja men må lige se et bedre billed
Ja, så kunne jeg være der igen fik lige pludselig en syg datter..
tb skriver: Ja, så kunne jeg være der igen fik lige pludselig en syg datter..
hvad med flaske dutter hvilke nogle bruger de? har du et billed hvor de er skilt helt ad?
bøtten, er den indelt i rum?
lukker de helt tætte begge dele?
Fisenberg skriver: hvad med flaske dutter hvilke nogle bruger de? har du et billed hvor de er skilt helt ad? bøtten, er den indelt i rum? lukker de helt tætte begge dele?
Ja, den er delt op i 3 rum.. Sutten til flasken er sådan en 3 i 1.. Den går som en 1, 2 og 3'er.. Kommer an på hvordan man holder flasken.. Lige et billede mere
tb skriver: Ja, den er delt op i 3 rum.. Sutten til flasken er sådan en 3 i 1.. Den går som en 1, 2 og 3'er.. Kommer an på hvordan man holder flasken.. Lige et billede mere
ved du hvad porto er?
Fisenberg skriver: ved du hvad porto er?
35 kr med A-post og 30 kr med B-post
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128