følelse af maveskinet efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Rebecca55

merethe skriver:

Efter mit kejsersnit i januar så har jeg mistet følelsen af mit maveskin fra navlen af og ned til arret. Det føles ligesom når man har været hos tandlægen og fået en bedøvelse. Er der andre der har prøvet det, forsvinder det med tiden?????

Jeg fik en anden operation ved navlen og mistede også følelsen i en 3-4 mdr, men det er gået helt over igen. så følelsen er jeg ret sikker på vænner tilbage.

Men det er en info. de godt lige kunne fortælle en, for jeg blev også meget overrasket og ked af det over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Mange tak for de mange svar.

Ser ud som om det åbenbart er normalt at man miste følelsen af maveskinnet efter kejsersnit, det havde været rart hvis man havde fået det at vide på forhånd.

Nogle af jer har efter et stykke tid fået følelsen tilbage igen andre ikke, så håber jeg at jeg er en af de heldige.

Anmeld

17. april 2011

KarinaIda

merethe skriver:

Efter mit kejsersnit i januar så har jeg mistet følelsen af mit maveskin fra navlen af og ned til arret. Det føles ligesom når man har været hos tandlægen og fået en bedøvelse. Er der andre der har prøvet det, forsvinder det med tiden?????

Men tiden vil du få noget følelse igen - ikke sikkert det er al følelsen du vil få igen... Men dine nerver skal lige finde sammen igen, og det kan jo tage sin tid!!!

Jeg fik lavet akut kejsersnit i aug. 08, og har stadig den dag idag ikke fået følelsen 100% tilbage i den del af maven!! Men grunden til jeg ikke har det, er nok også fordi de var inde og rode i mit kejsersnit 11 gange fra den dag jeg fik kejsersnit og 7 uger frem... Men jeg er meget tæt på og have følelsen 100% tilbage i maven!!

Anmeld

17. april 2011

KarinaIda

KarinaIda skriver:

Men tiden vil du få noget følelse igen - ikke sikkert det er al følelsen du vil få igen... Men dine nerver skal lige finde sammen igen, og det kan jo tage sin tid!!!

Jeg fik lavet akut kejsersnit i aug. 08, og har stadig den dag idag ikke fået følelsen 100% tilbage i den del af maven!! Men grunden til jeg ikke har det, er nok også fordi de var inde og rode i mit kejsersnit 11 gange fra den dag jeg fik kejsersnit og 7 uger frem... Men jeg er meget tæt på og have følelsen 100% tilbage i maven!!

Jeg fik at vide at jeg ville ikke få følelsen igen dernede 100%, men jeg ved jeg får den igen helt, det kan jeg mærke allerede nu at den næsten er

Anmeld

17. april 2011

Isabeau

merethe skriver:

Jeg fik kejsersnit i sep. 2009, og er stadig følelsesløs hvor arret er og omkring det - har lært og leve med det...

Anmeld

22. april 2011

Omerovic

merethe skriver:

Jeg fik akut kejsersnit i november 2010, og jeg kan mærke når jeg kører hånden henover, men dog en meget mærkelig fornemmelse på skindet

Derimod fik min moster Pks, i januar 2010 og hun kan stadig ikke mærke at man rører omkring arret

Så jeg tror at det afhænger af maver

Anmeld

12. maj 2011

Clisolka

Omerovic skriver:

Jeg fik akut kejsersnit i november 2010, og jeg kan mærke når jeg kører hånden henover, men dog en meget mærkelig fornemmelse på skindet

Det er den samme følelse jeg har, og det er fra oktober måned.

Jeg tror nu ikke jeg får følelsen tilbage, men jeg har lært at leve med det 

Anmeld

13. maj 2011

Isabella_mor

merethe skriver:

jeg har det samme, fik også kejsersnit u januar, og følelsen kommer langsomt igen... det kan tage lang tid.. men det kommer igen  måske kommer der punkter på maven hvor man vil være lidt følelsesløs. men det er også det.. ikke slemt ;D

Anmeld

13. maj 2011

SussieThyssen

merethe skriver:

Hehe..jepp..DEN kender jeg.
En meget skør og underlig fornemmelse
Men jeg kan trøste dig med at følelsen kommer igen inden for et halvt til et helt år, det gjorde den hos mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. maj 2011

norenberg

fik kejsersnit i 2005 og her 6 år efter er maven stadig følelsesløs....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.