Er der stemning for baby.dk dateri i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

Susan1978

Jannik kører til KBH når børnene er lagt i seng, så jeg er alene og har tid til lidt gas...

hvad siger i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

Siber

mmuuuhhhhllliiiigggvvvviiisssss

Anmeld

26. oktober 2008

Hyner

Susan1978 skriver:

Jannik kører til KBH når børnene er lagt i seng, så jeg er alene og har tid til lidt gas...

hvad siger i..

Jeg vil da også godt date lidt....

Emma er jo allerede puttet og manden er hoppet på den anden com

Krams

Anmeld

26. oktober 2008

Loggidut

jeg vil også gerne, alt det jeg kan overkomme lige pt, men jeg sidder og skriver ansøgninger...i morgen er det jo lige som at der skal bedømmes om jeg skal sendes i aktivering...lol....

jeg håber dælme ikke det bliver sådan, hvornår skal man så søge arbejde?

det er så latterligt!

Anmeld

26. oktober 2008

Marco2

Loggidut skriver:

jeg vil også gerne, alt det jeg kan overkomme lige pt, men jeg sidder og skriver ansøgninger...i morgen er det jo lige som at der skal bedømmes om jeg skal sendes i aktivering...lol....

jeg håber dælme ikke det bliver sådan, hvornår skal man så søge arbejde?

det er så latterligt!

Jeg skal da gerne skrive et afslag til dig...altså som om du har søgt hos os....

Så er det da en ansøgning mindre at skrive...

AG

Anmeld

26. oktober 2008

Loggidut

naaaaa Marco, det kan jeg ikke bruge, det er jo lidt anderledes for mig end for andre...jeg søger fordi jeg virkelig gerne vil ha job, og ikke fordi jeg skal...så afslag har jeg rigeligt af, jeg tror nu ikke jeg skal bevise noget i morgen....synes blot det er tåbeligt at skal på et fjolleprojekt fordi de tror jeg ikke gider lave noget...jeg gider jo godt, og vil vildt gerne bruge tiden på at søge...men det kan jeg sgu da ikke hvis jeg er i haveservice...

desuden skal jeg på et vikarbereau på tirsdag...hvad nu hvis kommunen har sendt mig ud i noget...hvordan skal jeg så forholde mig?

aj jeg hader det her, jeg er sgu så uvandt med det her pjat...

Anmeld

26. oktober 2008

Monica

Piger, jeg går snart i seng.. Har arbejdet over 60 timer i denne uge, så trænger til søvn....

Anmeld

26. oktober 2008

Susan1978

ja så sidder jeg her - fuldstændig ro i hytten..

er egentlig også sindsyg træt, var til 30 års igår og kom først hjem kl 4. Jeg var dr. driver - men derfor kan man sgu godt være træt alligevel.
Og jeg fik dælme lov at sove længe igen i dag, gjorde jeg også igår. Ren luksus.

Men nu har jeg også tjansen resten af ugen. Jannik er kørt til Kikhavn og skal arbejde der hele ugen. Han satser på at komme hjem tirsdag aften og sove, for at ta afsted igen onsdag morgen.

Nå men hvad har i lavet i jeres weekend.. nogen der har oplevet noget spændende.

Anmeld

26. oktober 2008

ka li ja

jeg er her lige nu. og så løbende senere vil jeg tro
men skal ha ryddet vores skrivebord inden ejendomsmægleren kommer i morgen.. her skulle jo gerne se fantastisk ud!

Anmeld

26. oktober 2008

Susan1978

Jeg skal også ha pakket tasker, smurt madpakker, fundet tøj frem osv osv .. Emil skal i gæstepleje så der skal lidt ekstra med.

for i morgen tidlig er planen at vi bare skal have tøj på også ud i bilen.. ungerne spiser morgenmad i BH og i DP og jeg nede på arbejde fordi der starter endnu en ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.