For helvede hvor er det bare trist....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Laulund87

michella80 skriver:

Det er jo ikke nogen af de nye der har sagt eller gjort noget der har gjort nogen sure...

Nej, men hvis der efterhånden er for mange..Det var bare det jeg mente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Nej, men hvis der efterhånden er for mange..Det var bare det jeg mente.

Tja jeg ved ikke om det ville have gjort en forskel...

Anmeld

15. april 2011

anna-jonas

Laulund87 skriver:

Det kan godt være det var en dum idé at lukke nye ind. Jeg vil i hvert fald have det skidt med at have en indirekte virkning på det hele

Tjaaaa...................jeg ved det ikke, for det er ihvertilfælde ikke de nyes skyld, at der har været stridigheder. Det skal du aldrig føle, vel?? Men måske kan sådan et lille "community" ikke bærer alt for mange beboere. Dybden går måske lidt af nogles engagement, fordi der er så mange at forholde sig til...................Forstår du??

Anmeld

15. april 2011

KWL

michella80 skriver:

Det er jo ikke nogen af de nye der har sagt eller gjort noget der har gjort nogen sure...

Nej ikke de nye. Men MIG!!!

Tænker over om jeg skulle smutte så blev der plads til Trine igen eller ???

Anmeld

15. april 2011

Skouboe

KWL skriver:

Hvorfor i alverden skulle du det?

Vi skal alle være her og at Trine vælger at smutte er hendes egen beslutning og har i princippet ikke noget med dig at gøre...

Jeg ved godt at det er svært, især når man er ked i forvejen, men prøv at lade være med at tage det personligt. Vi er alle farvede af vores humør og sindstilstand og hvis vi har det skidt, har vi også alle sammen en tendens til at være ekstra nærtagende. Det er helt normalt.

Vær sød KUN at forstå det her positivt, lover du det? Det er UDELUKKENDE sådan ment.

Der er altså andre i verden end dig, og jeg tvivler på at du løser nogle af Trines problemer ved at smutte, så jeg synes du skal blive sammen med resten af os... jeg ved at jeg ihvertfald ville savne dig frygteligt, hvis du nu også besluttede dig for at gå...

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

KWL skriver:

Lyt til Skouboe/pernille. Jeg vil sige det samme, men osse at jeg for en halv time siden tænkte ligesom dig, men det er jeg kommet fra igen.

Grunden til at vi tænker sådan er fordi, at alting gør mere ondt, når man går rundt med følelserne uden på tøjet.

Anmeld

15. april 2011

KWL

Skouboe skriver:

Hvorfor i alverden skulle du det?

Vi skal alle være her og at Trine vælger at smutte er hendes egen beslutning og har i princippet ikke noget med dig at gøre...

Jeg ved godt at det er svært, især når man er ked i forvejen, men prøv at lade være med at tage det personligt. Vi er alle farvede af vores humør og sindstilstand og hvis vi har det skidt, har vi også alle sammen en tendens til at være ekstra nærtagende. Det er helt normalt.

Vær sød KUN at forstå det her positivt, lover du det? Det er UDELUKKENDE sådan ment.

Der er altså andre i verden end dig, og jeg tvivler på at du løser nogle af Trines problemer ved at smutte, så jeg synes du skal blive sammen med resten af os... jeg ved at jeg ihvertfald ville savne dig frygteligt, hvis du nu også besluttede dig for at gå...

Tager det kun positiv. Tak Pernille

Anmeld

15. april 2011

KWL

Bondepigen skriver:

Lyt til Skouboe/pernille. Jeg vil sige det samme, men osse at jeg for en halv time siden tænkte ligesom dig, men det er jeg kommet fra igen.

Grunden til at vi tænker sådan er fordi, at alting gør mere ondt, når man går rundt med følelserne uden på tøjet.

Jeg prøver at gøre som dig

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

KWL skriver:

Jeg prøver at gøre som dig

Anmeld

16. april 2011

Barbamama

KWL skriver:

NEJ det skal du i hvert fald ikke!!!! Jeg har ikke skrevet noget om at det er din skyld. Du smutter ingen steder Kristine! SGU! Og jeg gider ikke holde med nogen eller skælde nogen ud! De problemer folk har med hinanden må de ordne MED HINANDEN. Jeg blander mig udenom alt det jeg kan. Ellers bliver det da for alvor fnidder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.