For helvede hvor er det bare trist....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Barbamama

Jeg føler navlestrengen smuldrer lidt... Og jeg bliver SÅ ked af det for jeg ved fanme ikke hvad jeg gør uden min lille hule....  Nu er der altså IKKE FLERE der smutter!!!! Det er forbudt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg føler navlestrengen smuldrer lidt... Og jeg bliver SÅ ked af det for jeg ved fanme ikke hvad jeg gør uden min lille hule....  Nu er der altså IKKE FLERE der smutter!!!! Det er forbudt!!!!

samme her!

jeg er frygteligt ked af tilstanden!!!

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

samme her!

jeg er frygteligt ked af tilstanden!!!

Det er virkelig bare trist. Nu har jeg været sammen med så mange dejlige kvinder i så mange år og hvis folk så bare forsvinder. Det kan jeg slet ikke bære. Og så lige Trine! Arhmen altså!

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Det er virkelig bare trist. Nu har jeg været sammen med så mange dejlige kvinder i så mange år og hvis folk så bare forsvinder. Det kan jeg slet ikke bære. Og så lige Trine! Arhmen altså!

præcis!

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

præcis!

Jeg ved godt det er skørt, men jeg har sgu lyst til at sætte mig ned og hyle. Det er utrloligt hvad folk man ikke har mødt kan betyde for en. Ja nu har jeg så mødt Trine. Men jeg blev også mega ked af det da bondepigen/Tina forsvandt og Ida skrev at hun droppede det herinde. Det er mennesker jeg føler jeg kender rigtig godt og jeg ville være så ked af ikke at skulle høre fra dem mere.

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg ved godt det er skørt, men jeg har sgu lyst til at sætte mig ned og hyle. Det er utrloligt hvad folk man ikke har mødt kan betyde for en. Ja nu har jeg så mødt Trine. Men jeg blev også mega ked af det da bondepigen/Tina forsvandt og Ida skrev at hun droppede det herinde. Det er mennesker jeg føler jeg kender rigtig godt og jeg ville være så ked af ikke at skulle høre fra dem mere.

ja.... jeg har det faktisk også skidt med tilstanden herinde....

Anmeld

15. april 2011

anna-jonas

michella80 skriver:

Det var Camilla ( Dictes mor), og ikke Ida.

Jeg er også ked af udviklingen....................men tror desværre at vi nok er blevet for mange, og at der er mange der gennem lang tid har haft det skidt, og derfor er indlæggene blevet derefter. Måske har vi slidt hinanden op...................??

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Jeg er også ked af udviklingen....................men tror desværre at vi nok er blevet for mange, og at der er mange der gennem lang tid har haft det skidt, og derfor er indlæggene blevet derefter. Måske har vi slidt hinanden op...................??

Åh det håber jeg da godt nok ikke vi har (slidt hinanden op). Ja jeg opdagede også fejlen med Ida/Camilla. Pinligt...

Men jeg er bare så ked af at nu er det ligesom om at nu har der været grimme debatter en gang, så kan man godt gøre det igen. Før holdt man sgu sin mund hvis man syntes en herinde fra var lidt irriterende. Så kølede man af og så var den skid slået.

Anmeld

15. april 2011

Laulund87

anna-jonas skriver:

Det kan godt være det var en dum idé at lukke nye ind. Jeg vil i hvert fald have det skidt med at have en indirekte virkning på det hele

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Det kan godt være det var en dum idé at lukke nye ind. Jeg vil i hvert fald have det skidt med at have en indirekte virkning på det hele

Det er jo ikke nogen af de nye der har sagt eller gjort noget der har gjort nogen sure...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.