Update på ørerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

Millebasse

Så kom Bastian til ørelægen og den pencillin han har fået ved vagtlægen har overhovedet ikke haft nogen effekt Så nu er han på antibiotiske ørerdråber i stedet for!! Hvis de ikke holder op med at løbe af dem, skal jeg skylde med eddikevand i fem dage og så skal der podes fra ørerne! Stakkels dreng!!

Og noget helt andet er at han ikke behøver at have på udenfor?? Ørelægen sagde at når jeg selv vil have hue på, skal han også have det, men ikke før!! Og luften er bare sund for ham..... Den skulle jeg lige synke en ekstra gang! Ingen hue på udenfor? Men han må jo vide bedst....eller....

Men de ørerdråber de har altså ikke hjulpet! Det løber stadig fra ørerne og nu er han begyndt at blive påvirket af det.. nu bliver han sur over ingenting og normalt har vi en nem og glad dreng!

Kram Camilla - som er træt af ører!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

Hyner

Puha søde ven, det er bare så synd for den lille fyr...

Og endnu engang er vagtlægen li med lort... Øv hvor er det træls for jer voksne og stakkels lille Bassemand..

Håber virkelig det snart går over med de antibiotiske dråber, og han slipper helt for at have øreproblemer EVER...

Krams Henriette

Anmeld

27. oktober 2008

Rasmine

Lorteører....
Har aldrig hørt om at man selv skal skylle med eddikevand?

Gør hvad DU føler for, giv ham hue på, hvis du synes!!!
Kan godt ske ørelægen er læge, men skide være med det.
Mine unger får hue på nu, sådan en dobbeltbomulds én, ikke for varm, og ikke for tynd.

God bedring med ham.

Anmeld

27. oktober 2008

Millebasse

Mebach skriver:

Lorteører....
Har aldrig hørt om at man selv skal skylle med eddikevand?

Gør hvad DU føler for, giv ham hue på, hvis du synes!!!
Kan godt ske ørelægen er læge, men skide være med det.
Mine unger får hue på nu, sådan en dobbeltbomulds én, ikke for varm, og ikke for tynd.

God bedring med ham.

Næh,det er heller ikk sjovt at gøre... Han skriger og er jo mega stærk, så vi må også holde ham.. Føler det nærmest som et overgreb på ham

Giver ham også hue på, kan simpelthen ikke affinde mig med at han ikke skal have en på... Hans er også kun bomulds og de er hverken for varme eller kolde..

Nu skal han igen til ørelæge på torsdag og have podet fra dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.