Nu går det da helt galt i knolden på mig :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2011

CmarianN

Ja som overskriften siger, går det helt galt i hovedet på mig pt.

Jeg er i mit 2. forsøg med pergotime og skal gerne teste den 20-21 april. (vi har forsøgt 1 år nu)

Jeg er bare utålmodig som aldrig før. Tror min psyke spiller mig et puds, for føler bare jeg så tit har mens smerter, ondt i lænden, slået ud i ansigtet, oppustet og luft i maven og i går da jeg så en dame med hendes baby i mave-sele sank mit hjerte helt ned i mellemgulvet og gik nærmest i stå og jeg fik fugtige øjne - sådan har jeg ikke lige reageret før....

Jeg er total ude af balance og (undskyld mit franske) hjerne-knepper mig selv dagen lang...

Jeg har påske ferie nu og har haft et par fridage i denne uge. Normalt ELSKER jeg det og nyder det, men ligenu kan dagene bare ikke gå hurtigt nok... TEST DAG - TEST DAG - TEST DAG!!!!

Jeg bliver SKØR og er TRÆT af jeg torturerer mig selv sådan 

Ville ikke noget... Bare lige græde ud her (også!)

Tak fordi I læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

aya-zia

CmarianN skriver:

Ja som overskriften siger, går det helt galt i hovedet på mig pt.

Jeg er i mit 2. forsøg med pergotime og skal gerne teste den 20-21 april. (vi har forsøgt 1 år nu)

Jeg er bare utålmodig som aldrig før. Tror min psyke spiller mig et puds, for føler bare jeg så tit har mens smerter, ondt i lænden, slået ud i ansigtet, oppustet og luft i maven og i går da jeg så en dame med hendes baby i mave-sele sank mit hjerte helt ned i mellemgulvet og gik nærmest i stå og jeg fik fugtige øjne - sådan har jeg ikke lige reageret før....

Jeg er total ude af balance og (undskyld mit franske) hjerne-knepper mig selv dagen lang...

Jeg har påske ferie nu og har haft et par fridage i denne uge. Normalt ELSKER jeg det og nyder det, men ligenu kan dagene bare ikke gå hurtigt nok... TEST DAG - TEST DAG - TEST DAG!!!!

Jeg bliver SKØR og er TRÆT af jeg torturerer mig selv sådan 

Ville ikke noget... Bare lige græde ud her (også!)

Tak fordi I læste med!

kæmpe kæmpe KÆMPE  til dig...

du ved hvor vi er hvis du trænger til og lufte ud lidt...

Anmeld

15. april 2011

CmarianN

aya-zia skriver:

kæmpe kæmpe KÆMPE  til dig...

du ved hvor vi er hvis du trænger til og lufte ud lidt...

Tak - det er dejligt med sådan et forum, hvor der er plads til alle former for problemstillinger, følelser og tanker....

Det kan godt være svært at forklare til folk omkring én og man kan måske godt føle man ikke helt bliver forstået

Og så "ELSKER" jeg da bare når folk smider i hovedet på én, at jeg skal prøve, at tænke mindre på det!

JO TAK - DET VILLE JEG OGSÅ GØRE - HVIS JEG KUNNE 

Men tak for din Det skønt!

Anmeld

15. april 2011

aya-zia

CmarianN skriver:

Tak - det er dejligt med sådan et forum, hvor der er plads til alle former for problemstillinger, følelser og tanker....

Det kan godt være svært at forklare til folk omkring én og man kan måske godt føle man ikke helt bliver forstået

Og så "ELSKER" jeg da bare når folk smider i hovedet på én, at jeg skal prøve, at tænke mindre på det!

JO TAK - DET VILLE JEG OGSÅ GØRE - HVIS JEG KUNNE 

Men tak for din Det skønt!

ja det er altid en god reblik... NOT....

her inde er der heldigvis en masse forskellige mennesker som enden står samme sted som en selv eller har prøvet det...

du kan altid få en  hvis du lige har brug for det...

Anmeld

15. april 2011

CmarianN

aya-zia skriver:

ja det er altid en god reblik... NOT....

her inde er der heldigvis en masse forskellige mennesker som enden står samme sted som en selv eller har prøvet det...

du kan altid få en  hvis du lige har brug for det...

Ja vi er flere i samme båd på denne site - så det er rart man kan lufte frustrationerne her 

Igen, tak!

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Åhh sødeste

Hvor må det være ulideligt at gå rundt og bare vente på testdag - især med alle de symptomer der suser rundt i kroppen...

Krydser aaaalt jeg kan for, at der er en lille spire på vej til jer - det har I om nogen fortjent

Og så sender jeg lige en KÆMPE bunke babystøv afsted til jer

Anmeld

16. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

puha ja.. hormonerne fra pergotime kan virkelig sætte hele hjernen i selvsving..

KÆMPE kram herfra... ved udmærket det er svært at tænke på noget som helst andet... og hele ens krop og hjerne overreagerer på det mindste symptom der kunne mene den var 2 streger ved testdag...

kan kun sige at for mig hjalp det at fylde min dag med alle mulige aktivtiteter.. men nu er jeg så computernørd så det var meget nemt.. for smed bare et spil på og så var jeg væk de næste par timer indtil maven var sulten og gjorde ondt...

at læse var helt umuligt.. læste den samme linie om og om igen.. tegne kunne jeg heller var helt blank... og igen med at prøve at skrive lidt digte/korte historier helt blank for indhold...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.