Emilie2010 skriver:
nej? hun kiggede bare , og hun sagde der ikke vand eller forkølelse på ørene.
Emilie græder / skriger lidt, kun når hun bliver træt. hun græder ca hver 2 time når hun skal sove.
Hvis det fortsætter, så synes jeg du skal tage til en rigtig ørelæge (man behøver ikke nogen henvisning, man ringer bare) og lige få dem tjekket rigtigt. Min datter begyndte at græde når hun skulle lægges om aftenen, da hun var ca. samme alder som din, der var ingenting når hun skulle sove om dagen, og hun kunne snildt tage 2-3 lure af 1½-2 timer uden problemer eller gråd. Jeg fik hende tjekket hos min egen læge for en sikkerheds skyld, og hun sagde der ikke var noget at se - men hun havde slet ikke det rigtige udstyr! En måned efter tog vi til ørelægen, fordi jeg faldt over et indlæg på en anden babyside, som mindede meget om det vi oplevede herhjemme, og ganske rigtigt, væske på begge ører og nedsat hørelse. Hun har været meget plaget af det (men kun om aftenen/natten) og fik dræn for nogle måneder siden, hvilket har hjulpet MEGET.
Så... Jeg ville ikke tøve med at tage til ørelægen, det koster jo ikke noget
Hvis det nu viser sig hun har væske på ørerne vil de fleste ørelæger nemlig gerne vente nogle måneder for at se om det går i sig selv (eller også skal hun være 1 år eller 10 kg) inden de lægger dræn, men så er du hurtigere inde i et forløb.

Anmeld