Lægen talte om 3mdr kolik, men emilie er 5mdr ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Mor1012

Emilie er såååååh pyller og græder ( kan skrige/græde i 20 min ) Hver gang hun skal ligges til at sove... der er EN tand på vej i undermund, men kan Liii ane den, hvid og spids. Jeg har GUM, Matas gummedråber og noget fra lægen, 
Lægen sagde idag at det Ikke er hendes tand som gør at hun opføre sig sådan, fordi tænder ikke gøre ondt. når de først er begyndt at komme op? hmm, men hvorfor er emilie så begyndt at græde Hver eneste gang hun bliver træt og sove? Hun er 5 måneder gammel, græder KUN ved træthed...
LÆGEN TALTE OM NOGET hun KALDTE 3 MDR KOLIK ?????? hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

klmf

Tror det er varigheden af kolikken hun mener, altså at den varer 3 mdr. Ikke at det blev meget bedre af det...

Anmeld

15. april 2011

tinasmor

Jeg kunne ikke rigtig gennemskue ud fra dit brev hvor meget i løbet af en hel dag hun græder. Her græd hun også rigtig meget. Jeg fandt senere ud af to ting:

1. Hun havde væste i ørene fra hun var 7 uger. Det var det der gjorde at hun havde så ondt (kunne først få dræn som 9 måneder, så det var et langt første år)

2. Desuden så ville hun ikke sove om dagen. Til sidst læste jeg et sted at det SKULLE de altså bare, fordi jo mindre de sov jo mere overtrætte blev de og jo mindre kunne de falde til ro og sove.

Så her gjorde jeg det at hver 3 timer så Skulle hun altså sove. Så selv om hun lå og græd i f.eks barnevognen når jeg gik tur, så fortsatte jeg til hun sov. Og det samme med at gå i slyngen. Det hjalp en hel det. Jeg tror simpelthen at det var en ond cirkel jeg var kommet ind i før (fået hende ind i) fordi hun simpelthen sov for lidt. Hun nægtede bare at sove. Alle andres børn (f.eks mødregruppe) de lå bare der i deres lift og sov fredeligt, men jeg gik rundt med et skrigende barn non stop. Uha skrækkelige måneder. Men det BLEV heldigvis bedre (med søvnen om dagen) Nattesøvnen er et helt andet kapitel. Men det vil jeg ikke kede dig med her.

Anmeld

15. april 2011

Tulle28

Emilie2010 skriver:

Emilie er såååååh pyller og græder ( kan skrige/græde i 20 min ) Hver gang hun skal ligges til at sove... der er EN tand på vej i undermund, men kan Liii ane den, hvid og spids. Jeg har GUM, Matas gummedråber og noget fra lægen, 
Lægen sagde idag at det Ikke er hendes tand som gør at hun opføre sig sådan, fordi tænder ikke gøre ondt. når de først er begyndt at komme op? hmm, men hvorfor er emilie så begyndt at græde Hver eneste gang hun bliver træt og sove? Hun er 5 måneder gammel, græder KUN ved træthed...
LÆGEN TALTE OM NOGET hun KALDTE 3 MDR KOLIK ?????? hmmm

Har du fået tjekket hendes ører - af en ØRELÆGE?

Anmeld

15. april 2011

Topp

kolik er IKKE kun ved træthed - så tror ikke det er kolik

Anmeld

15. april 2011

Mor1012

Tulle28 skriver:

Har du fået tjekket hendes ører - af en ØRELÆGE?

ja lægen tjekkede dem idag, der var intet

Anmeld

15. april 2011

Tulle28

Emilie2010 skriver:

ja lægen tjekkede dem idag, der var intet

Jamen kiggede han hende i ørerne med et apparat der kan måle trykket?

Anmeld

15. april 2011

Mor1012

Tulle28 skriver:

Jamen kiggede han hende i ørerne med et apparat der kan måle trykket?

nej? hun kiggede bare , og hun sagde der ikke vand eller forkølelse på ørene.

Emilie græder / skriger lidt, kun når hun bliver træt. hun græder ca hver 2 time når hun skal sove.

Anmeld

15. april 2011

Sille-pigen

Måske kan hun kun være vågen eks 1,5 time ad gangen måske græder hun fordi hun er træt, det gør Sille altid.

Anmeld

15. april 2011

kamtok

Emilie2010 skriver:

nej? hun kiggede bare , og hun sagde der ikke vand eller forkølelse på ørene.

Emilie græder / skriger lidt, kun når hun bliver træt. hun græder ca hver 2 time når hun skal sove.

Hvor længe har det stået på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.