Lad os lave noget graviditetstræning i Århus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Øv hvor snyd, jeg vil også i gang med at lave noget

Du kan da komme og være med sammen med mig på lørdag

Der er gratis prøve-time så det har jeg tænkt at prøve på lørdag :-)

Det kunne da være hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Du kan da komme og være med sammen med mig på lørdag

Der er gratis prøve-time så det har jeg tænkt at prøve på lørdag :-)

Det kunne da være hyggeligt!

Jamen jeg har ikke lige fået anskaffet mig noget badetøj, der er anstændigt for en gravid  Så må hellere vente lidt! Ved du egentlig hvad det koster? Altså ikke den gratis prøvetime, men ellers?

Anmeld

24. april 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Jamen jeg har ikke lige fået anskaffet mig noget badetøj, der er anstændigt for en gravid  Så må hellere vente lidt! Ved du egentlig hvad det koster? Altså ikke den gratis prøvetime, men ellers?

Det var 250 i kontingent - så det er ikke så slemt.

Jeg bruger stadig bare mine slidte gamle bade bukser og en sort sports BH Så må maven stritte alt det den gider! Det er jo under vandet det meste af tiden alligevel

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Det var 250 i kontingent - så det er ikke så slemt.

Jeg bruger stadig bare mine slidte gamle bade bukser og en sort sports BH Så må maven stritte alt det den gider! Det er jo under vandet det meste af tiden alligevel

Om måneden, eller? Det er bare fordi jeg har aftalt med en anden dejlig gravid kvinde herinde at træne i fitnessworld her til d. 1, og det kan jo hurtigt løbe op

Det lyder også fornuftigt! Jeg har bare kun sådanne mini-bikinier i skrigende farver med bindesnore, og jeg synes ikke lige det går. Hehe

Anmeld

24. april 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Om måneden, eller? Det er bare fordi jeg har aftalt med en anden dejlig gravid kvinde herinde at træne i fitnessworld her til d. 1, og det kan jo hurtigt løbe op

Det lyder også fornuftigt! Jeg har bare kun sådanne mini-bikinier i skrigende farver med bindesnore, og jeg synes ikke lige det går. Hehe

Ja ok, det kan jeg godt se 

Jeg tror det er for sæsonen, men skal gerne spørge på lørdag og så lige sende en update! 

Men mon ikke også du nok skal komme igang når du sådan skal i fitnessworld?

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Ja ok, det kan jeg godt se 

Jeg tror det er for sæsonen, men skal gerne spørge på lørdag og så lige sende en update! 

Men mon ikke også du nok skal komme igang når du sådan skal i fitnessworld?

Det må du meget gerne, det er sødt af dig

Jo, det skal jeg nok. det er nok fordi jeg sidder lige nu og har sådan en "Jeg vil i gang NU NU NU"-fornemmelse.Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.