Lad os lave noget graviditetstræning i Århus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Frøken J.

Er der ikke nogen fra Århus der vil være med til at træne i fitnessworld? Ikke noget voldsomt, vi er jo gravide. Men fx deres dansehold og maskiner og noget lidt mere skånsomt. Det koster kun 229 om måneden jeg trænger VIRKELIG til at bevæge mig, og kunne være lækkert at komme afsted med andre gravide. Hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Madam Blå

Jeg kunne godt være klar på det - og er allerede medlem

Men må lige høre min fys først.. Har jo bækkenløsning, så det er virkelig begrænset med hvad jeg må.

Men super initiativ!

Anmeld

16. april 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Jeg kunne godt være klar på det - og er allerede medlem

Men må lige høre min fys først.. Har jo bækkenløsning, så det er virkelig begrænset med hvad jeg må.

Men super initiativ!

Du må gerne vende tilbage med hvad du kan og må Det kunne være hyggeligt!

Anmeld

16. april 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Du må gerne vende tilbage med hvad du kan og må Det kunne være hyggeligt!

Det gør jeg Ja, det kunne nemlig være en rigtig god måde at holde sig igang på.. Må nok indrømme at jeg ligger lidt for meget på langs for tiden, og trænger virkelig til at blive holdt i ørerne Ellers kan det virkelig være svært at rejse sig, når man synes det gør ondt..

Men jeg skriver så snart jeg har været ved fys igen

Anmeld

16. april 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Det gør jeg Ja, det kunne nemlig være en rigtig god måde at holde sig igang på.. Må nok indrømme at jeg ligger lidt for meget på langs for tiden, og trænger virkelig til at blive holdt i ørerne Ellers kan det virkelig være svært at rejse sig, når man synes det gør ondt..

Men jeg skriver så snart jeg har været ved fys igen

Man skulle også få en nemmere fødsel, hvis man er lidt i form, så det kan bestemt betale sig! Men du vender bare tilbage, når du kan

Anmeld

24. april 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Man skulle også få en nemmere fødsel, hvis man er lidt i form, så det kan bestemt betale sig! Men du vender bare tilbage, når du kan

Hej igen

Jeg melder mig desværre ud af fitness world, da jeg ikke kan træne. Så kan desværre ikke være med!

Anmeld

24. april 2011

Aagaard

Er der nogen af jer der kender et godt svømme-gymnastik hold for gravide? Jeg er ikke så stor fan af at "træne" men elsker at svømme.
Før jeg blev gravid spillede jeg bordtennis et par gange om ugen, men jeg kan ikke rigtig holde til det nu.

Desværre syntes jeg at det er svært at finde en "før baby" svømnings hold

Så hvis nogen kender et i eller omkring Århus vil jeg meget gerne høre om det!

Knus 

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Er der nogen af jer der kender et godt svømme-gymnastik hold for gravide? Jeg er ikke så stor fan af at "træne" men elsker at svømme.
Før jeg blev gravid spillede jeg bordtennis et par gange om ugen, men jeg kan ikke rigtig holde til det nu.

Desværre syntes jeg at det er svært at finde en "før baby" svømnings hold

Så hvis nogen kender et i eller omkring Århus vil jeg meget gerne høre om det!

Knus 

Jeg fandt dette:

http://www.agf-swimteam.dk/index.php?menu_id=248

Ved dog ikke hvad det koster

Anmeld

24. april 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Jeg fandt dette:

http://www.agf-swimteam.dk/index.php?menu_id=248

Ved dog ikke hvad det koster

Ej hvor er du go! Tak! 

Der prøver jeg da at tage ud på lørdag!, jeg svømmer også med en veninde om torsdagen. To gange om ugen må kunne gøre det!

Dejligt

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Ej hvor er du go! Tak! 

Der prøver jeg da at tage ud på lørdag!, jeg svømmer også med en veninde om torsdagen. To gange om ugen må kunne gøre det!

Dejligt

Øv hvor snyd, jeg vil også i gang med at lave noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.