twinboys skriver:
Hej jeg har og tabte da også 9 kg... Da jeg så stadig var igang, blev mine drenge indlagt på børneafd. og så kunne jeg ikke få alle de grøntsager, de siger man skal spise ... Vi var indlagt ca. 2 mdr. og kiloene kom på igen dog kun 5kg... Startede så op igen efter indlægelsen men var ved at brække mig i alle de grøntsager... Og så det med at man skal spise en gang lever om ugen eller en af deres leverpostej og bare det at skulle spise så meget leverpostej ja det sad helt oppe i halsen på mig...
Når man blev inviteret ud til venner for at spise og vi skulle have kylling og den dag skulle man have kød, ja så var hele kuren ødelagt...
Mange er holdt hos vægtkonsulenterne og går nu hos ww... Og de siger alle sammen det samme...
WW havde vægtkonsulenternes program først, da de så fandt en anden smart måde at tabe sig, solgte de det gamle program til vægtkonsulenterne...
Så der er jo nok en grund til at ww ikke vil have det program mere og solgte det videre...
Majbritt der starter hos ww idag...
Hej Majbritt!
Jeg må indrømme, at jeg også syntes ww er nemmest, men ikke altid sundest!
Det gode ved ddv er, at man skal spise rigtig sundt. Hvis man følger programmet helt, ja, så er det træls og svært at begå sig socialt med - syntes jeg! Men hvis man blot følger nogle af deres råd og bruger den sunde fornuft ved siden af, så må det da også være effektivt!!
Jeg har netop investeret i en bog af Charlotte BIrcow - "
Bliv din egen personlige træner og livscoach", som virkelig har åbnet mine øjne mht det at blot tabe sig, men også det at spise sundt, som kroppen har behov for.
Bogen kan varmt anbefales...den har virkelig sat tankerne igang hos mig, hvad sund kost angår.
Knus
Lone
Anmeld